Trwa przetarg Vectry na obsługę mediową

Operator telewizji kablowej Vectra prowadzi przetarg, w którym wybierze dom mediowy. Obecnie współpracuje w tym zakresie z ClickAd.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Trwa przetarg Vectry na obsługę mediową

- Wybrany dom mediowy będzie realizował dla nas strategię medialną oraz zaplanuje i zrealizuje kampanie reklamowe online - poinformował portal Wirtualnemedia.pl Krzysztof Stefaniak z biura PR Vectry.

Przetarg ma zostać rozstrzygnięty na przełomie kwietnia i maja. Marketer nie podaje innych szczegółów postępowania, w tym nazw i liczby podmiotów biorących w nim udział.

Vectra to drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy. Obecnie obsługuje ponad 970 tys. klientów w 398 miastach na terenie całego kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej