SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style na czele stacji lifestylowych. Polsat Play wyżej niż TVN Turbo

W kwietniu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Drugie miejsce zajął Polsat Play, który wyprzedził TVN Turbo. Najwięcej zyskał Polsat Food, zaś najwięcej straciła Kuchnia+.

fot. shuttlerstock Article

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, udział TVN Style w rynku telewizyjnym w kwietniu br. wyniósł 0,67 proc., po spadku względem kwietnia 2014 roku o 2,90 proc.

Na drugą lokatę (z trzeciej) awansował Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 9,80 proc. i wyniósł 0,56 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo, który rok wcześniej był drugi. Jego wynik to 0,50 proc., po spadku o 3,85 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 75 proc., pochwalić się mógł Polsat Food. Jego średni udział w kwietniu 2015 roku wyniósł 0,07 proc., a stacja ta zajęła miejsce ósme.

Z szóstej na siódmą pozycję spadła stacja Kuchnia+, która w rankingu straciła najwięcej. Jej średni miesięczny udział zmniejszył się bowiem o 38,46 proc. do poziomu 0,08 proc.

Na przedostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia ub.r., a monitorowana jest od marca br. Jej udział w rynku w zeszłym miesiącu wyniósł 0,01 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

kwiecień

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,69%

0,67%

Polsat Play

0,51%

0,56%

TVN Turbo

0,52%

0,50%

Polsat Cafe

0,34%

0,36%

TLC

0,37%

0,36%

Domo+

0,10%

0,13%

kuchnia+

0,13%

0,08%

Polsat Food

0,04%

0,07%

BBC Lifestyle

0,04%

0,06%

Lifetime

-

0,04%

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w kwietniu br. wynosząc 0,93 proc., się nie zmienił.

Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,76 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący spadek o 1,30 proc. Ostatnia lokata podium należała do Polsat Play. Jego udział wzrósł o 7,94 proc. i wyniósł 0,68 proc.

Największy wzrost w tej grupie, wynoszący 42,86 proc., zanotował kanał Domo+, który osiągnął 0,10 proc. udziału. Również i tutaj najwięcej (35,71 proc. do 0,09 proc.) straciła Kuchnia+.

Wirtualnemedia.pl

16-49

kwiecień

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,93%

0,93%

TVN Turbo

0,77%

0,76%

Polsat Play

0,63%

0,68%

TLC

0,50%

0,51%

Polsat Cafe

0,39%

0,41%

Domo+

0,07%

0,10%

kuchnia+

0,14%

0,09%

BBC Lifestyle

0,07%

0,08%

Polsat Food

0,08%

0,07%

Lifetime

-

0,05%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele stacji lifestylowych. Polsat Play wyżej niż TVN Turbo

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
knoczek
a discovery turbo xtra - kanał dla mężczyzn, a bbc brit ? coś ubogie to zestawienie.
17 9
odpowiedź
User
mradar
w jakiej kategorii teraz znajduje się MTV? nie muzycznej, nie lifestyle. Ciekawi mnie jaka jest oglądalność tych miałkich reality-show na niegdysiejszym kanale muzycznym.
15 8
odpowiedź
User
pavv
Jak można tak dokładnie (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku) wyliczyć oglądalność badając tylko 2000 gospodarstw domowych? Odpowiedź brzmi NIE MOŻNA!!!
19 8
odpowiedź
User
nowyfan
Niech tylko Polsat Play przejdzie w HD i ma murowane pierwsze miejsce.
9 8
odpowiedź
User
nieturbofan
Jakie w TVN Turbo zarządzanie, takie oglądanie.
14 8
odpowiedź