TVN więcej z reklam, Polsat i TVP sporo mniej (TOP10)

We wrześniu br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam 5,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Z czołowych kanałów wzrost wpływów reklamowych osiągnął tylko TVN, za to spore spadki zanotowały Polsat, TVP1 i TVP2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że we wrześniu TVN cennikowo zarobił na reklamach o 5,3 proc. więcej niż przed rokiem. Jeszcze większe wzrosty przychodów reklamowych w skali roku zanotowały Discovery Channel, Disney Channel i AXN - odpowiednio 13,2, 14,1 i 17,7 proc.

Z drugiej strony Polsat cennikowo zarobił z reklam 9,7 proc. mniej niż rok wcześniej, TVP1 - 18,7 proc. mniej, a TVP2 - 14,9 proc. mniej. Natomiast wpływy reklamowe Viva Polska spadły przez rok aż o 32,8 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu