SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 i TVP2 zyskały dzięki Soczi. Triumf Kamila Stocha hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym umocniła się TVP1. Stacja ta również pierwsze miejsce zajęła wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 3 do 9 lutego 2014 roku zwiększył się o 3,14 pkt. proc. do 16,43 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,02 pkt. proc. i wyniósł 11,68 proc. Z kolei na ostatnie miejsce podium awansowała TVP2, która tydzień wcześniej była czwarta. Jej wynik wyniósł 11,34 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 1,07 pkt. proc. Natomiast z drugiego na czwarte miejsce spadł Polsat (10,60 proc.; w dół o 1,12 pkt. proc.).

Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie zwiększył się z 46,94 proc. do 50,05 proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TVP Info (2,28 proc.; + 0,09 pkt. proc.) oraz Discovery (0,85 proc.; + 0,06 pkt. proc.).

NAM

27.01 - 02.02

03.02 - 09.02

Lp.

Stacja

SHR %

SHR %

1

TVP1

13,29%

16,43%

2

TVN

11,66%

11,68%

3

TVP2

10,27%

11,34%

4

Polsat

11,72%

10,60%

5

TVN7

3,60%

3,52%

6

TV PULS

3,00%

3,00%

7

TVN24

2,82%

2,59%

8

TV4

2,70%

2,51%

9

TVP INFO

2,19%

2,28%

10

Polsat2

1,64%

1,71%

11

Puls 2

1,70%

1,50%

12

TTV - Twoja Telewizja

1,48%

1,34%

13

TVP Seriale

1,35%

1,31%

14

TVP Regionalna

1,16%

1,03%

15

Polsat News

1,11%

0,94%

16

TV6

0,95%

0,87%

17

Discovery

0,79%

0,85%

18

Polo TV

0,80%

0,80%

19

TVP Rozrywka

0,96%

0,80%

20

ATM Rozrywka

0,88%

0,78%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansowała TVP1, która tydzień wcześniej była trzecia. Stacja ta zyskała tutaj 3 pkt. proc. do 12,81 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN, którego udział zmniejszył się o 0,12 pkt. proc. do 12,39 proc. Natomiast ostatnia lokata podium przypadła Polsatowi, który spadł z pozycji lidera (w dół o 1,17 pkt. proc. do 11,92 proc. udziału).

NAM

27.01 - 02.02

03.02 - 09.02

Lp.

Stacja

SHR %

SHR %

1

TVP1

9,81%

12,81%

2

TVN

12,51%

12,39%

3

Polsat

13,09%

11,92%

4

TVP2

8,57%

9,78%

5

TVN7

3,48%

3,46%

6

TV PULS

3,51%

3,38%

7

TV4

2,46%

2,50%

8

TVN24

2,14%

2,11%

9

Polsat2

1,56%

1,69%

10

TVP Seriale

1,63%

1,51%

11

Puls 2

1,79%

1,46%

12

TTV - Twoja Telewizja

1,62%

1,34%

13

Discovery

1,15%

1,26%

14

Eska TV

1,16%

1,21%

15

Polo TV

1,18%

1,10%

16

TV6

1,06%

0,93%

17

ATM Rozrywka

0,96%

0,87%

18

TVN Style

0,87%

0,85%

19

TVP INFO

0,69%

0,83%

20

AXN

0,80%

0,76%


Największą widownię w zeszłym tygodniu - 9,50 mln widzów - zgromadziła pokazana na antenie TVP1 ceremonia kwiatowa pokazana po konkursie skoków narciarskich, w których Kamil Stoch zdobył złoty medal olimpijski. Same zawody oglądało średnio 9,41 mln widzów (druga lokata w zestawieniu).

Wśród hitów ratingowych tygodnia na szóstym miejscu znalazł się serial „Na dobre i na złe” z 6,15 mln widzów. Pomimo stosunkowo niskiej pozycji w rankingu jest to najwyższa oglądalność produkcji od 14 grudnia 2008 roku.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 03.02.2014 - 09.02.2014 - grupa 4+

Lp.

Data

Stacja

Program

Wszyscy 4+

AMR

SHR%

1

09-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA CEREMONIA KWIATOWA

9 502 684

50,81%

2

09-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA SKOKI NARCIARSKIE M

9 408 520

52,74%

3

09-02-2014

TVP1

STUDIO OLIMPIJSKIE SOCZI 2014

8 884 897

48,89%

4

04-02-2014

TVP2

M JAK MILOSC /TELENOW.POL./

7 186 391

43,58%

5

07-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - CEREMONIA OTWARCIA

6 702 313

45,14%

6

05-02-2014

TVP2

NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./

6 153 252

37,45%

7

08-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA SKOKI NARCIARSKIE M - KWALIFIKACJE

5 918 529

41,23%

8

09-02-2014

TVP1

WIADOMOSCI

5 458 363

30,77%

9

04-02-2014

TVP1

TELEEXPRESS

4 848 914

41,11%

10

06-02-2014

TVP1

OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./

4 732 391

29,24%

11

04-02-2014

TVP2

BARWY SZCZESCIA /SER.POL./

4 542 907

27,33%

12

04-02-2014

TVN

FAKTY

4 456 923

29,28%

13

09-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA SANECZKARSTWO M

4 352 414

29,34%

14

04-02-2014

TVP2

KULISY SERIALU M JAK MILOSC

4 338 307

28,85%

15

04-02-2014

TVP1

JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/

3 832 526

30,30%

16

06-02-2014

TVP1

SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./

3 832 018

27,05%

17

06-02-2014

TVP1

SPORT /SERWIS SPORT./

3 829 391

23,02%

18

09-02-2014

TVP2

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA BIATHLON K

3 690 370

29,50%

19

03-02-2014

Polsat

WYDARZENIA

3 373 517

22,65%

20

04-02-2014

TVP2

EKSPRES REPORTEROW

3 334 414

26,60%


20 najlepiej oglądanych programów w dniach 03.02.2014 - 09.02.2014 - grupa 16-49

Lp.

Data

Stacja

Program

Wszyscy 16-49

AMR

SHR%

1

09-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA CEREMONIA KWIATOWA

3 893 965

48,83%

2

09-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA SKOKI NARCIARSKIE M

3 666 293

50,14%

3

09-02-2014

TVP1

STUDIO OLIMPIJSKIE SOCZI 2014

3 459 361

46,69%

4

04-02-2014

TVP2

M JAK MILOSC /TELENOW.POL./

2 491 733

38,75%

5

07-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - CEREMONIA OTWARCIA

2 218 390

41,42%

6

05-02-2014

TVP2

NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./

2 089 107

32,35%

7

09-02-2014

TVP1

WIADOMOSCI

2 087 030

27,33%

8

08-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA SKOKI NARCIARSKIE M - KWALIFIKACJE

1 876 658

33,87%

9

04-02-2014

TVN

FAKTY

1 556 285

28,63%

10

04-02-2014

TVP2

KULISY SERIALU M JAK MILOSC

1 532 404

24,66%

11

03-02-2014

Polsat

JOHN RAMBO /FILM SENS.NIEM.USA/

1 451 839

21,85%

12

09-02-2014

Polsat

SEX ALKOHOL I KSIAZKI /KABARET/ CZ.2

1 382 017

18,95%

13

06-02-2014

Polsat

WYDARZENIA

1 377 195

25,31%

14

09-02-2014

TVP1

SPORT /SERWIS SPORT./

1 349 684

18,77%

15

05-02-2014

Polsat

PIERWSZA MILOSC /SER.OBYCZ.POL./

1 329 394

26,96%

16

03-02-2014

TVP2

BARWY SZCZESCIA /SER.POL./

1 329 346

19,94%

17

09-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA SANECZKARSTWO M

1 300 974

23,50%

18

04-02-2014

TVN

UWAGA ! /MAG.SENS.POL./

1 246 100

21,22%

19

06-02-2014

TVP1

OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./

1 242 467

19,77%

20

09-02-2014

TVP2

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA BIATHLON K

1 218 786

24,79%

 

Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVP2 zyskały dzięki Soczi. Triumf Kamila Stocha hitem tygodnia

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a
TVP INFO....czy widzicie na której pozycji jest ta stacja w grupie 16-49.?? .....NA PRZEDOSTATNIEJ ..19/20
odpowiedź
User
a
Polsat News.....Oj kiepsko
odpowiedź
User
w TVP
Im dłuższy skok na nartach, tym większe tąpnięcie po igrzyskach.
odpowiedź