SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twój Styl” liderem pism luksusowych w I półroczu 2014 r. „Harper’s Bazaar” z największym spadkiem

W I półroczu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największy wzrost odnotował „Cosmopolitan”, a najwięcej stracił „Harper’s Bazaar”. Szóstą pozycję zajęły „Wysokie Obcasy Extra”.

Article

Najchętniej kupowanym luksusowym pismem w Polsce pozostaje „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika w I półroczu 2014 roku wyniosła 198 327 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2013 roku o 6,98 proc.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga pozycja należała do miesięcznika shoppingowego „Avanti” (Agora), którego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 23,16 proc. i wyniósł 98 867 egz.

Z siódmej na trzecią lokatę awansował magazyn „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 94 331 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 25,80 proc. W lipcu ub.r. tytuł ten został odświeżony, a jego cena spadła z 5,99 zł do 3,99 zł.

Miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego br. był dwumiesięcznikiem, znalazł się w zestawieniu na miejscu szóstym. Średnia sprzedaż ogółem jego wydań od marca do czerwca br. wyniosła 77 640 egz.

Najwięcej stracił miesięcznik „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca 11. na 13. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 30 516 egz., po spadku o 29,23 proc.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

300 431

199 635

198 327

319 940

213 395

213 208

Avanti

174 207

99 236

98 867

209 050

128 768

128 661

Cosmopolitan

160 000

94 331

94 331

147 417

75 139

74 986

Joy

160 000

94 932

91 599

155 000

83 752

83 744

Pani

140 823

77 980

77 796

148 303

85 424

84 931

Wysokie Obcasy Extra

150 100

83 487

77 640

-

-

-

Zwierciadło

136 917

76 877

76 872

141 333

84 044

84 044

Glamour

145 700

76 424

75 474

195 745

91 450

91 440

Hot Moda

130 000

61 610

61 600

135 000

70 819

70 811

Elle

107 637

58 924

56 907

116 129

59 980

57 922

In Style - Edycja Polska

109 133

55 350

45 350

125 500

51 826

51 826

Uroda

80 483

32 569

31 519

89 565

41 170

34 504

Harpers Bazaar

64 734

30 516

30 516

96 913

43 120

43 120

Shape

49 500

29 831

29 651

44 333

31 326

31 326

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem pism luksusowych w I półroczu 2014 r. „Harper’s Bazaar” z największym spadkiem

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Jejku! Przecież połowy tych periodyków z niczym nie kojarzę. No i na co komu 14 takich gazetek skoro ich zawartość z powodzeniem by się w trzech zmieściła.
15 9
odpowiedź
User
Ive
Regularnie od jakichś 4 lat czytam Twój Styl a ostatnio w końcu zdecydowałam sie na prenumeratę. Mam równiez prenumeratę In Style ale raczej z sentymentu. Zastanawiam się czy nie zrezygować.
9 13
odpowiedź
User
_dan
"Twój Styl" z numeru na numer coraz gorszy. Już kiedyś pisałam, że przypomina "Claudię" tylko z innymi reklamami. Zresztą nie tylko on. Mam wrażenie, że większość artykułów powstaje chyba na zamówienie konkretnych marek albo żeby się im za reklamę odwdzięczyć. "Harpers Baazar" miał szansę wprowadzić nową jakość. Nie tylko tego nie zrobił, ale skutecznie co miesiąc wypuszcza kolejny nieudany numer, jakby wcale nie wyciągając wniosków i nie słuchając czytelników. Reklamę musztardy na wewnętrznej stronie okładki pominę milczeniem.
18 8
odpowiedź
User
ekspert
dno, dno i jeszcze raz dno
13 8
odpowiedź
User
Anna Wintour
Kogo by tu jeszcze rąbnąć na honorarium? Śmieciówce ukraść pomysł? Podpier... bohatera? Zamówić tekst za 2000 złociszy, a zapłacić 500, bo jakoś nie tego się Wielka Redaktorka spodziewała? Albo wcale nie zapłacić, bo koleżanka potrzebuje roboty, więc coś skrobnie spod małego palca, a kasę dostanie jak śmieciówka pracująca przez 3 tygodnie, bo oba teksty są na 10 tysięcy, więc w tabelce stawek wszystko się zgadza. Tylko sprzedaż gazety spada. Jaka szkoda!
14 8
odpowiedź