SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tygodniki opinii dalej tracą czytelników

W maju sprzedaż tygodników opinii poszybowała w dół. Najmniej ucierpiała "Polityka", najwięcej "Ozon", "Przekrój" i "Wprost".

"Polityka" odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w maju 2006 i umocniła się na pozycji lidera - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
 
Średnia sprzedaż "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wyniosła 160 667 egz. (spadek o ponad 4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku). Drugie miejsce zajął  tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 132 362 egz. (spadek o prawie 16,6 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował ponad 22 proc. spadek sprzedaży, do poziomu 129 497 egz.

Wynik "Przekroju" pogorszył się w maju o prawie 30 proc., a "Ozonu" - o 43 proc.

 

maj
ZKDP20062005

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Polityka268437160667288813168235
Newsweek235769132362274958158822
Wprost244302129497287177166758
Przekrój1433336099417002787092
Ozon1367543991235000070179
Przegląd 80000330169450035193

Wśród tygodników katolickich wzrost sprzedaży zanotował Głos Niedzielny a Tygodnik Powszechny miał mniej czytelników niż przed rokiem.

 

maj
ZKDP20062005

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Gość Niedzielny188535133262168788125717
Tygodnik Powszechny44203214158200032955

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora" (kolejny wzrost sprzedaży), wyprzedzając "Forum".

 

maj
ZKDP20062005

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Angora423869264723395279242621
Forum35135188174032320869

Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 95 954 egz.

 

maj
ZKDP20062005

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Nie21883395954259644109491

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tygodniki opinii dalej tracą czytelników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl