SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2015 roku. „Tele Tydzień” liderem

W ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w 2015 roku uplasowała się na poziomie 795 646 egz., co oznacza stratę względem 2014 roku o 7,03 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,87 proc. i ustabilizowała się na poziomie 335 725 egz. Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 174 779 egz. po spadku o 2,69 proc.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 12,86 proc. i wyniosła 89 873 egz.

Wirtualnemedia.pl

rok

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 078 439

796 629

795 646

1 157 733

857 705

855 804

To & Owo

503 858

335 725

335 725

543 975

360 487

360 487

Kurier TV

266 163

174 799

174 779

270 155

179 602

179 602

Program TV

182 823

110 765

89 873

207 420

126 039

103 136


W grudniu ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem grudnia 2014 roku zmniejszył się o 5,68 proc. do poziomu 845 098 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (340 175 egz.; w dół o 6,13 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (172 724 egz., spadek o 8,05 proc.).

Zaś najwięcej stracił, będący czwarty w zestawieniu, „Program TV”. Wynik tego tytułu zmalał bowiem o 16,69 proc. do 86 151 egz.
 

Wirtualnemedia.pl

grudzień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 098 639

845 898

845 098

1 208 789

897 167

896 027

To & Owo

507 734

340 175

340 175

548 956

362 395

362 395

Kurier TV

264 470

172 724

172 724

298 960

187 845

187 845

Program TV

167 824

105 726

86 151

204 948

125 320

103 410

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2015 roku. „Tele Tydzień” liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl