W nowej reklamie Tymbark Vitamini prezentuje piękno w każdej postaci. "Jesteś piękna. Dbaj o to"

„Jesteś piękna. Dbaj o to” - podkreśla hasło kampanii soku Tymbark Vitamini (Maspex). Przygotowały ją Publicis, Starcom i Videomill.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
W nowej reklamie Tymbark Vitamini prezentuje piękno w każdej postaci. "Jesteś piękna. Dbaj o to"

W swojej kampanii Tymbark podkreśla, że nie ma oczywistych szablonów czy standardów, według których możemy czuć w sobie piękno. Przedstawione w spocie kobiety są różne i dzięki temu każda z nich jest wyjątkowa.

Vitamini zachęca do wsłuchania się w głos wewnętrznego piękna i w emocjonalnym spocie przypomina, że niezależnie od nastroju, rozmiaru, podejścia do życia i dbania o urodę, czy wieku.

Poza spotami telewizyjnymi, kampania emitowana jest w serwisach VOD, dodatkowo przygotowano komunikację w social mediach i w punktach sprzedaży.

Vitamini to linia soków marchwiowych i marchwiowo-owocowych skierowana głównie do kobiet.

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za komunikację digitalową odpowiada zaś agencja Videomill.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska