„Ważne, że znów przechodzimy na TY” - hit Marka Grechuty w spocie piwa Tyskie (wideo)

Do emisji trafiła nowa reklama piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) oparta na motywie przechodzenia „na ty”. Jej tłem muzycznym jest piosenka Marka Grechuty „Dni, których nie znamy”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Ważne, że znów przechodzimy na TY” - hit Marka Grechuty w spocie piwa Tyskie (wideo)

Reklama nawiązuje do ponownego otwarcia lokali gastronomicznych, które od połowy marca do połowy maja musiały być zamknięte z powodu epidemii koronawirusa. Dzięki temu bohaterowie spotu znów mogą się spotkać w ulubionym barze przy piwie Tyskie, tak samo jak w innych sytuacjach: na meczu żużlowym, koncercie, nad jeziorem czy przy wspólnym oglądaniu meczu.

Reklama kończy się hasłem „Ważne, że znów przechodzimy na TY”. Jej tłem muzycznym jest piosenka Marka Grechuty „Dni, których nie znamy”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kompania-piwowarska-wyniki-finansowe-2019-rok-4-4-mld-zl-wplywow-i-553-mln-zl-zysku-netto,7170529562445441a ##

To kontynuacja koncepcji kreatywnej piwa Tyske pod hasłem „Przejdźmy na TY”. W związku z epidemią koronawirusa pod koniec marca zaczęto emitować reklamę nawiązującą do przymusowej izolacji społecznej, a w drugiej połowie kwietnia wypuszczono spot z udziałem Wojciecha Manna pokazujący, jak Polacy radzą sobie w czasie tej izolacji.

 

Za obsługę marketingową Tyskiego odpowiadają agencja Bardzo (koncept kreatywny, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL), dom producencki OTO Film (realizacja spotu), agencja Gong (działania w internecie) oraz dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów).

Działania reklamujące Tyskie obejmują m.in. telewizję oraz internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami