SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tyskie z Wisłą

Marka Tyskie została Sponsorem Strategicznym drużyny piłkarskiej Wisły Kraków SSA.

Wczoraj uroczyście podpisano w Krakowie umowę sponsorską pomiędzy Zarządem Kompanii Piwowarskiej S.A. a Wisły Kraków SSA. Tym samym marka Tyskie została Sponsorem Strategicznym Mistrza Polski na zasadzie wyłączności. Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata. Umowa przewiduje premie finansowe za osiągnięcia sportowe, np. awans do fazy grupowej Ligi Mistrzów, kolejne wygrane w Pucharze UEFA, zdobycie Mistrzostwa Polski lub Pucharu Polski.

W zamian za zaangażowanie sponsorskie Tyskie otrzyma, oprócz tytułu Sponsora Strategicznego, prawo do umieszczenia swojej identyfikacji wizualnej na stadionie przy ulicy Reymonta, a także na oficjalnej stronie internetowej klubu oraz koszulkach i strojach drużyny podczas wszystkich meczów ligowych i pucharowych. Ponadto marka Tyskie będzie mogła wykorzystać wizerunek zawodników oraz trenera Wisły do celów reklamowych i promocyjnych.

Po raz pierwszy logo Tyskie pojawi łosię na koszulkach piłkarzy Wisły we wtorkowym meczu trzeciej rundy eliminacji Ligi Mistrzów, w którym "Biała Gwiazda" pokonała 3-1 Panathinaikos Ateny.

Kompania Piwowarska S.A. zdecydowała się na zaangażowanie we wspieranie krakowskiego klubu widząc olbrzymi potencjał marketingowy drużyny "Białej Gwiazdy". Wisła Kraków to nie tylko Mistrz Polski, ale również jedyny przedstawiciel polskiej piłki nożnej, który ma ogromne szanse zakwalifikowania i reprezentowania naszego kraju w Lidzie Mistrzów. Obecnie Wisła to najbardziej popularny zespół piłkarski w Polsce. Swoich fanów ma nie tylko w Krakowie, ale również w innych częściach kraju. Karnety na mecze ligowe przy ulicy Reymonta wykupiło już ponad 10 tysięcy kibiców. Oficjalna strona internetowa klubu posiada ponad 633 tysiące zarejestrowanych użytkowników. Mecze z udziałem krakowskiej drużyny transmitowane przez telewizję cieszą się olbrzymią popularnością, gwarantującą dotarcie do licznej grupy docelowej przekazu marketingowego marki Tyskie. W 2004 roku pojedynek "Białej Gwiazdy" z Realem Madryt obejrzało ponad 5,5 miliona widzów - czytamy  w komunikacie prasowym.

"Wisła Kraków to nasza drużyna "eksportowa" - mówi Paweł Sudoł, prezes Kompanii Piwowarskiej S.A. - Gdy gra w europejskich pucharach, kibicuje jej cała Polska. Wizerunek Wisły Kraków idealnie pasuje do największej polskiej marki piwa, jakim jest Tyskie - również znanego i cenionego zarówno w kraju, jak i za granicą."

Kontrakt z Wisłą Kraków otwiera nowy rozdział w polityce marketingowej marki Tyskie, która dotychczas nie była zaangażowana we wspieranie polskiej piłki nożnej. Sponsoring sportowy będzie uzupełniał dotychczasowe działania marki i nie zdominuje wypracowanego przez nią wizerunku. Podpisana umowa wpisuje się w koncepcję zrównoważonego mecenatu nad polskim sportem, jaką realizuje Tyskie. Marka ta funkcjonuje jako sponsor klubów sportowych nie od dziś. Od blisko siedmiu lat sponsoruje klub GKS Tychy - obecnego Mistrza Polski w hokeju na lodzie.

"Wisła gwarantuje nam dotarcie marketingowe do setek tysięcy fanów piłki nożnej w całej Polsce. Jestem przekonany, że ten krok przyniesie korzyści zarówno marce Tyskie, jak i drużynie "Białej Gwiazdy", której życzę upragnionej gry w Lidze Mistrzów oraz kolejnych sukcesów w kraju, osiągniętych zgodnie z zasadami fair play." - dodaje Paweł Sudoł.

Tyskie ma rocznie płacić Wiśle ponad 2 mln złotych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tyskie z Wisłą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl