Udany rok Multi Communications

W 2005 r. agencja Multi Communications osiągnęła przychód w wysokości 9 milionów złotych.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Dynamika wzrostu przychodu w stosunku do roku poprzedniego przekroczyła 50 %.

Rok ubiegły upłynął pod znakiem poszerzania portfolio klientów stałych i współpracujących na zasadach case to case zarówno w dziale Public Relations, jak i w dziale Event Management. W 2005 r. do grona klientów Multi Communications dołączyli: LeasePlan Fleet Management (Polska), Koegel, UTA, Beko S.A., Ernst&Young, Wyeth Polska, Kredyt Bank, TUiR Warta oraz  Interchemall.

"Na rok 2006 planujemy 35 % wzrost przychodów. Zależy nam na tym, aby dynamika rozwoju agencji była wyższa od 30 % dynamiki rozwoju naszej branży. Jesteśmy przekonani, że uda nam się to osiągnąć głównie dzięki zwiększeniu wartościowego udziału w przychodzie takich usług jak: programy z zakresu CSR, B2B PR i komunikacji wewnętrznej. Jednocześnie planujemy zwiększenie zatrudnienia o 8 osób” - informuje Mariusz Pleban, partner zarządzający Multi Communications.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"