Up&More wypromuje aplikację Sephora

Warszawska agencja Up&More wygrała konkurs ofert na prowadzenie działań promujących aplikację mobilną Sephora Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Up&More wypromuje aplikację Sephora

Zadaniem postawionym przed Agencją jest zwiększenie ilości zaangażowanych użytkowników aplikacji Sephora. Działania zostały więc ukierunkowane na użytkowników systemów Android / iOS z wykorzystaniem platform Google Ads, Facebook Ads, Programmatic, oraz Aura. Istotnym elementem wspierającym efektywność prowadzonych działań, jest nawiązana współpraca z wybranymi influencerami, promującymi aplikację.

Za realizację kampanii odpowiada zespół App&More – wyspecjalizowany w działaniach marketingu aplikacji mobilnych, wewnętrzny dział agencji Up&More.

- Agencja Up&More zaproponowała naszym zdaniem najefektywniejsze podejście do postawionego wyzwania.  Doceniliśmy przejrzystą strategię mediową, w tym odpowiedni wybór kanałów, efektywność kosztową oferty i innowacyjność. Ważne są dla nas również wysokie kompetencje zespołu Up&More w zakresie marketingu aplikacji poparte portfolio i case studies - komentuje Monika Łukasiak, E-commerce Marketing Manager w Sephora.

Agencja odpowiada również za zaawansowane wsparcie analityczne z użyciem technologii Appsflyer, oraz przygotowywanie dedykowanych kreacji specyficznych dla środowiska reklamowego aplikacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?