UPC TK przez Internet

Nowa forma sprzedaży

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 9 grudnia wypełniając prosty formularz na stronach internetowych UPC Telewizji Kablowej można zamówić usługi UPC Telewizji Kablowej we wszystkich miastach, w których firma je oferuje.

Nowa forma sprzedaży umożliwi potencjalnym klientom, którzy mają dostęp do Internetu oraz konto poczty elektronicznej, szybkie i łatwe zamawianie usług UPC Telewizji Kablowej przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Wystarczy na oficjalnej stronie UPC wejść na opcję "Zamawiam UPC" i wypełnić prosty formularz.

Wypełniony formularz dociera do Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klienta UPC. Następnie przedstawiciel Biura kontaktuje się z potencjalnym klientem w ciągu 24 godzin, aby potwierdzić dane, udzielić wszystkich informacji niezbędnych do realizacji zamówienia oraz ustalić dogodny dla klienta termin instalacji.

To już kolejne ułatwienie dla osób pragnących skorzystać z oferty UPC Telewizji Kablowej. Usługę można zamówić telefonicznie w Ogólnopolskim Biurze Obsługi Klienta UPC, w biurach regionalnych, u przedstawicieli handlowych oraz, od 9 grudnia, przez Internet.

- Wprowadziliśmy tę nową formę sprzedaży z myślą o rosnącej grupie użytkowników komputerów i Internetu. Pragniemy ułatwić potencjalnym klientom możliwość zapoznania się z naszą ofertą oraz zamówienia interesujących ich usług, a strony internetowe są do tego bardzo dobrym narzędziem - powiedziała Ewa Visan, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży UPC Telewizji Kablowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska