SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Viva!” o 50 proc. do góry, “Gala” traci

W segmencie people w lutym br. swoją sprzedaż poprawiły “Show” i “Viva!”, której wynik poszedł do góry aż o połowę. Spadki zanotowały z kolei lider segmentu “Party” oraz “Gala”, która straciła najwięcej.

“Viva!” o 50 proc. do góry, “Gala” traci

Średnia sprzedaż ogółem “Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w lutym br. wyniosła 457 642 egz., czyli była o 1,06 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się konkurencyjny dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w drugim miesiącu 2011 roku wyniosła 433 269 egz. i było o 3,66 proc. wyższa niż w analogicznym okresie 2010 roku.

Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), która zanotowała wzrost aż o 47,78 proc., a jej wynik sprzedażowy w lutym 2011 roku wyniósł 340 563 egz. Trzeba jednak dodać, że w lutym br. jeden z dwóch numerów “Vivy!” ukazał się w cenie promocyjnej 0,99 zł, w lutym 2010 roku magazyn też miał jedno wydanie z promocją, ale kosztowało ono 1,99 zł.

Największy spadek w rankingu zanotowała tradycyjnie “Gala” (G+J Polska), będąca jedynym tygodnikiem w zestawieniu. W lutym br. sprzedawała się średnio w nakładzie 64 663 egz., czyli jej średnia sprzedaż ogółem była o 39,44 proc. niższa niż rok wcześniej. Od 18 kwietnia br. magazyn ten stał się dwutygodnikiem (więcej na ten temat).

Wirtualnemedia.plluty
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Party Życie Gwiazd457 642462 540
Show433 269417 986
Viva340 563230 459
Gala64 663106 772


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Viva!” o 50 proc. do góry, “Gala” traci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl