„Viva!” z aplikacją mobilną, multimedialna reklama Vichy

Wydawca dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska) przygotował dedykowaną temu magazynowi aplikację „Viva!+” na smartfony, która pozwoli na dostęp do dodatkowych treści w technologii rozszerzonej rzeczywistości.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Połączyliśmy wirtualny świat z rzeczywistym, chcemy pokazywać naszym czytelnikom to, co do tej pory możliwe było jedynie w telewizji czy internecie. Dzięki temu nasze wydania będą bardziej atrakcyjne zarówno dla czytelników, jak i reklamodawców. To naturalny krok w rozwoju prasy - mówi Michał Malinowski, dyrektor ds. marketingu mobilnego Edipresse.

W najnowszym numerze dwutygodnika „Viva!”, który ukaże się 28 marca br., w technologii rozszerzonej rzeczywistości zaprezentowana zostanie reklama Vichy LiftActiv Serum Oczy i Rzęsy

Aby obejrzeć reklamę, należy najpierw pobrać (z marketu Apple App Store lub Google Play) aplikację „Viva!+” na swój telefon. Po uruchomieniu aplikacji i skierowaniu obiektywu kamery telefonu na reklamę Vichy w papierowym wydania pisma, rozpocznie się odtwarzanie materiału filmowego.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Vivy!” w 2012 roku wyniosła 208 520 egz. (więcej na ten temat).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat