Volvo prowadzi globalny przetarg mediowy, budżetu broni Mindshare

Marka samochodów Volvo rozpoczyna przetarg na globalną obsługę mediową. Walka będzie toczyć się o budżet szacowany na 353 mln funtów. Klienta broni Mindshare (GroupM/WPP), który pracuje dla marki od 25 lat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Volvo prowadzi globalny przetarg mediowy, budżetu broni Mindshare
Volvo S60

Agencja Mindshare obsługuje budżet mediowy Volvo od 1999 roku, kiedy to przejęła je od PHD, wówczas nazywanego New PHD.

Według Comvergence globalne wydatki netto Volvo na media w 2023 r. wyniosły 448,7 mln dolarów. Obecny przetarg ma charakter globalny i obejmuje wiele rynków, w tym m.in. USA, Chiny, Wielką Brytanię. 

Przetarg koordynuje firma MediaSense. 

W 2013 roku marka Volvo wybrała agencję Grey London na swojego globalnego partnera kreatywnego, ale w 2015 r. rozpoczęło współpracę z większą liczbą lokalnych agencji na kluczowych rynkach. Grey London nadal współpracuje z marką w Wielkiej Brytanii. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana