SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Vogue Polska" wprowadza na rynek "Vogue Uroda"

Do portfolio wydawnictwa Visteria, które wydaje "Vogue Polska" dołączył od dzisiaj nowy tytuł - "Vogue Uroda”. Redaktor prowadzącą została Katarzyna Straszewicz, a redaktorem naczelnym Filip Niedenthal.

Article

Jako pierwsi pisaliśmy o tym, że jeszcze w tym roku spółka Visteria, wydawca magazynu "Vogue Polska” poszerzy swoją działalność i wprowadzi na rynek trzy nowe produkty. Pierwszym z nich jest "Vogue Uroda" - wydanie specjalne pisma, które będzie poświęcone urodzie, wellness i zdrowemu trybowi życia. Będzie dostępne na rynku od 10 lipca br. do końca września.

Na okładce pisma pojawiła się czeska supermodelka Hana Jirickova, która stanęła przed obiektywem Marcina Tyszki. W magazynie znalazły się m.in. cztery główne trendy w pielęgnacji na lato zarówno dla ciała, jak i ducha; recenzje ekologicznych kosmetyków; tajniki powstawania spersonalizowanych produktów; sekrety tego, jak dbać o stopy. Z kolei o sekrety pielęgnacji pytane są znane sportsmenki – lekkoatletka Anna Jagaciak-Michalska i instruktorka golfa Martyna Mierzwa-Szwonder.

„Tylko w samych Stanach Zjednoczonych wartość przemysłu kosmetycznego wyceniano w 2017 roku na ponad 530 miliardów dolarów, z prognozą przekroczenia pułapu 860 miliardów w 2024 roku. Świat urody to jednak nie tylko kosmetyki. Tę holistyczną wizję, w której współgrają ze sobą ciało i umysł, staramy się przekazać w >>Vogue Uroda<<” – przekazała redakcja "Vogue’a” portalowi Wirtualnemedia.pl.

W premierowym numerze poruszono także temat zapachów unisex czy zrównoważonego życia i relaksu. O porady w tej sprawie zapytano psychologów, makijażystów i fryzjerów. Z kolei założycielkę marki Lilou Magdalenę Mousson-Lestang redakcja odwiedziła w jej domu w Hiszpanii.

Jak wynikało z naszych informacji, redaktor prowadzącą "Vogue Uroda" jest Katarzyna Straszewicz, szefowa działu uroda w "Vogue Polska", a redaktorem naczelnym - podobnie jak w przypadku głównego tytułu - Filip Niedenthal.

Na razie będzie to jednorazowe wydanie specjalne. „Vogue Uroda” kosztuje 9,90 złotych, liczy 136 stron.

Prace nad "Vogue Polska Men" i aplikacją mobilną

Kolejnym produktem w portfolio wydawnictwa Visteria ma być "Vogue Polska Men", który będzie dostępny jesienią br. Będzie to wydanie specjalne pisma dla wielbicieli mody męskiej. Dodatkowo w tym okresie pojawi się także aplikacja mobilna dla użytkowników, którzy chcą korzystać z treści "Vogue" na smartfonie.

Kolejne dwa produkty, które mają być związane z działalnością eventową „Vogue Polska”są zapowiedziane na pierwszą połowę 2020 roku. Wydawca ma zdradzić szczegóły tych wydarzeń we wrześniu br.

"Vogue Polska” to dwudziesta trzecia edycja magazynu na całym świecie. Poza numerem wakacyjnym, lipcowo-sierpniowym, wszystkie pozostałe ukazują się co miesiąc. Wydawcą Vogue Polska jest spółka Visteria założona przez Katarzynę Kulczyk.
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Vogue Polska" wprowadza na rynek "Vogue Uroda"

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
Dosyć wtórne - wszystkie kolorowe gazetki z segmentu premium miewają takie dodatki.
16 1
odpowiedź
User
Jola
Dziś same zabawne newsy.
18 0
odpowiedź
User
Full Profeska
Co decyzja to wpadka: gdzie Amerykański rynek do Polskiego? Czas wyjść spod klosza i nieco rozejrzeć się po rynku. A sorki to Prywatny Biznes kto bogatemu zabroni. W sumie nawet zabawne:)
13 1
odpowiedź
User
Anna
Szkoda voga.
W tym tempie, zrobią z niego w PL gazetkę biedrową w rok.
10 0
odpowiedź
User
Patrycja
Oczywiście ZERO informacji o nakładzie. Sprzedaż też będzie wliczona i podana za łączną liczbę z X miesięcy? Redakcyjne na pewno będzie ciekawie, ale ich biznesowe ruchy to jakiś żarcik z rynku i siebie samych.
12 0
odpowiedź