SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wataha” hitem HBO. Serial oglądało 335 tys. widzów

Emitowany w HBO polski serial sensacyjny „Wataha” oglądało średnio 335 tys. widzów, notując kilkukrotnie wyższe udziały od średnich dobowych wyników stacji. Nadawca nie zdradza, czy nakręci drugi sezon produkcji.
 

Article

Średnia oglądalność „Watahy” emitowanej w niedzielnym paśmie o 20.10 w okresie od 12 października do 16 listopada br. wyniosła 335 tys. osób. Przełożyło się to na 1,94 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 3,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek serialu, który pokazany został 12 października br. Oglądało go 517 tys. osób. Jednak kanał HBO w czasie jego emisji był odkodowany - mogli go oglądać abonenci kablówek i platform satelitarnych bez pakietu HBO. Emisja pozostałych odcinków była zakodowana - finałowy zgromadził 364 tys. widzów.

 Nadawca z wyników serialu jest zadowolony. - Średnia oglądalność „Watahy” była dwu-trzykrotnie wyższa, niż oglądalność jakiegokolwiek serialu dotychczas emitowanego na antenie HBO w Polsce i prawie dwukrotnie wyższa, niż oglądalność niedzielnych mega premier filmowych - mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Niburska, deputy marketing director HBO Polska.

Serial miał też kilkakrotnie wyższe wyniki od średnich dobowych udziałów HBO. W okresie od 1 października do 16 listopada br. wyniosły one 0,27 proc. w grupie 4+ i 0,41 proc. w grupie 16-49.

HBO Polska nie podaje, czy powstanie drugi sezon „Watahy”. -  Nie udzielamy informacji w sprawie naszych planów produkcyjnych - ucina Niburska

 „Wataha” to obyczajowo-sensacyjna opowieść o grupie funkcjonariuszy Straży Granicznej, którzy pełnią służbę na wschodniej granicy Polski. Głównym bohaterem serialu jest kapitan Wiktor Rebrow (w tej roli Leszek Lichota). Sześcioodcinkowa produkcja wyreżyserowana została przez Michała Gazdę i Katarzynę Adamik, a jej producentem wykonawczym była ATM Grupa (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Wataha” hitem HBO. Serial oglądało 335 tys. widzów

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zzz
tylko dlaczego najlepsze były dwa ostatnie odcinki!?
10 22
odpowiedź
User
Dr.Radio
Niestety serial rozczarował, szczególnie ostatni odcinek. Ktoś założył sobie ambitny serial w stylu True Detective, a wyszedł mix wszystkiego czyli niczego, a mogło być tak ładnie. Ostatni odcinek ewidentnie zostawia producentom furtkę do pokazania kolejnych losów głównych bohaterów ... lepiej żeby 2 serii nie było.
13 19
odpowiedź
User
Bartek
Serial straconych szans. Rebrow, który przez cały serial miał minę cierpiętnika, przerysowana rola pani prokurator, Bieszczady w formie wyłącznie ozdobnika, itd. itp. Mogło być dobrze, wyszło mocno tak sobie.
14 18
odpowiedź
User
Paweł
Marniutka produkcja.
12 20
odpowiedź
User
HBO-Netflix_fan
Seriale HBO to nie propozycja dla idiotów z dwucyfrowym iq i zacofanego plebsu, dlatego nie każdy w nich gustuje.
17 12
odpowiedź