SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WeCom PR wygrywa przetarg Carlsberg Polska

Agencja WeCom PR wygrała przetarg na obsługę PR i public affairs Carlsberg Polska w 2024 roku. 

Do głównych zadań agencji należy opracowanie strategii komunikacji w mediach, doradztwo w zakresie działań komunikacyjnych, PR i PA, których celem jest budowanie spójnego wizerunku firmy wśród określonych grup interesariuszy.

W ramach bieżącej współpracy agencja zajmie się m. in. prowadzeniem biura prasowego, pozycjonowaniem ekspertów w mediach i podczas wydarzeń biznesowych oraz wsparciem kryzysowym.

Carlsberg Polska z nową agencją PR

- W procesie wyboru partnera do prowadzenia działań komunikacji i PR doceniliśmy profesjonalizm i doświadczenie członków zespołu WeCom PR. Wspólnie czeka nas wiele ciekawych zadań związanych z realizacją celów strategicznych i komunikacyjnych, a także wynikających z zewnętrznych uwarunkowań i wyzwań” – powiedziała Agata Koppa, dyrektor ds. ESG i Komunikacji Carlsberg Polska.

- Rozpoczęcie współpracy z nowym klientem jest dla nas idealnym początkiem nowego roku. Daje nam mnóstwo energii i jest impulsem do dalszego rozwoju. Budowanie reputacji marki korporacyjnej Carlsberg Polska to wspaniałe wyzwanie, które kontynuuje strategiczną linię rozwoju agencji – bycie partnerem dla firm, które potrzebują specjalistycznej wiedzy i ze względu na branżę są szczególnie wymagające pod względem komunikacji – podkreśliła Izabela Wejcht, dyrektor zarządzająca i właścicielka WeCom PR.

Współpraca rozpoczęła się w styczniu. Za obsługę klienta odpowiada Izabela Wejcht wraz z zespołem konsultantów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Carlsberg Polska jest właścicielem takich marek piw jak Carlsberg, Okocim, Zatecky, Kasztelan, Somersby, Garage, Brooklyn, 1664 Blanc, Grimbergen, Harnaś oraz Karmi. Piwa warzone są: w Browarze Okocim w Brzesku (1845), Browarze Bosman w Szczecinie (1848) i Browarze Kasztelan w Sierpcu. Łączne zatrudnienie w Polsce wynosi ponad 1300 pracowników. 

Dołącz do dyskusji: WeCom PR wygrywa przetarg Carlsberg Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl