1,59 mln widzów debiutu nowego teleturnieju „Wiesz czy nie wiesz?” w TVP1

Pokazany w niedzielę w Jedynce pierwszy odcinek nowego teleturnieju „Wiesz czy nie wiesz?” oglądało średnio w Jedynce 1,59 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,59 mln widzów debiutu nowego teleturnieju „Wiesz czy nie wiesz?” w TVP1
fot. TVP

W niedzielę, 12 marca br. o godz. 21.25 telewizyjna Jedynka pokazała pierwszy odcinek nowego rozrywkowego programu „Wiesz czy nie wiesz?”. Średnia widownia jego emisji wyniosła 1,59 mln osób. Przełożyło się to na 12,79 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,97 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement , do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę teleturniej śledziło 2,66 mln osób w grupie 4+.

grafika

„Wiesz czy nie wiesz?” to projekt oparty na formacie firmy FremantleMedia „Who knew?”. W teleturnieju występują dwie drużyny, które rywalizują ze sobą odpowiadając na pytania dotyczące różnych naukowych ciekawostek.

Głównym prowadzącym „Wiesz czy nie wiesz?” jest Tomasz Kammel. Wspiera go Radosław Brzózka, który objaśnia widzom zjawiska naukowe o których będzie mowa. - Co robią wydry morskie, kiedy śpią? Co może obrać czosnek w kilka sekund? To tylko niektóre z nietypowych pytań zadawanych w tym niecodziennym teleturnieju. Jest zabawny, wciągający i łatwy do naśladowania i daje obietnicę, że z każdego odcinka wyniesiesz coś zupełnie nowego - czytamy w opisie formatu na stronie FremantleMedia.

Kolejne premierowe odcinki „Wiesz czy nie wiesz?” telewizyjna Jedynka emitować będzie w niedziele o godz. 21.25.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-teleturniej-wiesz-czy-nie-wiesz-jedynka-tomasz-kammel,7169675152299649a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu