Z Wirtualnej Polski odeszła szefowa SEO Milena Jażdżewska

Z Wirtualna Polska Holding po prawie trzech latach pracy pożegnała się Milena Jażdżewska, szefowa SEO i pozyskiwania ruchu.  Będzie rozwijać własny biznes. Jej obowiązki przejął Jacek Winiarski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Z Wirtualnej Polski odeszła szefowa SEO Milena Jażdżewska
Milena Jażdżewska

Milena Jażdżewska z Wirtualna Polska Holding była związana od końcówki 2018 roku. Najpierw była specjalistką ds. SEO, w połowie 2019 roku została szefową SEO, a w czerwcu ub.r. objęła dodatkowo nadzór nad pozyskiwaniem ruchu.

- Milena Jażdżewska odeszła z WP z końcem sierpnia. Zespół SEO podlega Jackowi Winiarskiemu, który w sierpniu objął stanowisko head of growth w Wirtualnej Polsce Media - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Siegieda, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w firmie.

Od 2014 roku Milena Jażdżewska była specjalistką ds. SEO w księgarni internetowej Ravelo należącej do Grupy PWN. Wcześniej pracowała na takim stanowisku w Agorze (w latach 2011-2014) i Ringier Axel Springer Polska (2010-2011).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wp-przewiduje-dwucyfrowy-wzrost-reklamy-internetowej-w-drugim-polroczu,7170133002589825a ##

Według badania Mediapanel w sierpniu br. serwisy i aplikacje Wirtualna Polska Holding zanotowały 21,02 mln użytkowników i 72,6 proc. zasięgu, a sam portal WP.pl - 16,09 mln użytkowników i 55,6 proc. zasięgu.

W pierwszej połowie br. przychody Wirtualna Polska Holding poszły w górę rok do roku o 52,3 proc. do 397,11 mln zł, a zysk netto - z 15,09 do 69,99 mln zł. Wynika to z poprawy sytuacji w reklamie internetowej i turystyce zagranicznej, którą zajmuje się spółka zależna Wakacje.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media