Wirtualny świat Piccolo od OS3 multimedia

Marka Piccolo odświeżyła swój serwis internetowy www.piccolo.pl. Serwis stworzyła agencja OS3 multimedia.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Serwis został  przygotowany w taki sposób, aby umożliwić rodzicom bezpieczne wprowadzenie dzieci w świat internetu, m.in. poprzez uczestnictwo w serwisach społecznościowych. Nowa odsłona strony ruszyła 1 września br.

W zakładce „Inspiracje Imprezowe” co tydzień pojawiać się będą filmy instruktażowe z cyklu „zrób to sam” zachęcające rodziców i dzieci do wspólnej zabawy (filmy pokazują, na przykład, jak zrobić ramkę na zdjęcia czy ozdoby świąteczne). Nową częścią serwisu jest „Bąbelkowy Klub” wzorowany na serwisach społecznościowych. Członkowie Klubu mogą gromadzić znajomych, wysyłać im emotikony oraz gratulacje za osiągnięcia publikowane w Bąbelkowej Wieży. Za 10 000 osiągnięć na wszystkich Klubowiczów czeka niespodzianka od Piccolo.

grafika

Dodatkowo na stronie znalazły się: „Strefa Gier” zawierająca 3 gry zręcznościowe o różnym stopniu trudności, oraz strefa produktowa i „Strefa rodziców”.

Nową odsłonę serwisu internetowego www.piccolo.pl. stworzyła agencja interaktywna OS3 multimedia, odpowiadając za opracowanie całości jego koncepcji w ramach długofalowej strategii obecności Piccolo w sieci oraz komunikacji 360.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]