Wojciech Łasicki wrócił do Polskiego Radia

Wojciech Łasicki został ponownie współpracownikiem redakcji sportowej Polskiego Radia. Od niedawna przygotowuje i czyta serwisy sportowe na antenie radiowej Jedynki.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

- Sentyment do Polskiego Radia pozostanie już na  zawsze. Tu stawiałem pierwsze dziennikarskie kroki, tu spotkałem doskonałych nauczycieli dziennikarstwa, tu miałem szansę współtworzyć redakcje, które swój program kierowały do ludzi młodych, inteligentnych, pomysłowych i ciekawych świata. To tutaj nauczyłem się szacunku dla słowa i szacunku dla słuchaczy. Powrót do Polskiego Radia to jak powrót  w rodzinne strony po długiej  tułaczce - powiedział Wojciech Łasicki. Łasicki już wcześniej związany był z Polski Radiem. W 1992 roku jako student drugiego roku na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW rozpoczął współpracę w Programem 4 Polskiego Radia,  gdzie również prowadził wiadomości sportowe. W 1997 roku podjął pracę w telewizji TVN, ale był to przygoda krótka. Już po kilku miesiącach przeniósł się do Radia Zet. W redakcji sportowej tej rozgłośni spędził siedem lat, obsługując największe imprezy sportowe świata, m.in. Igrzyska Olimpijskie Sydney 2000, piłkarskie Mistrzostwa Świata Korea/Japonia 2002 czy kilkakrotnie pustynny rajd Paryż - Dakar. W 2005 roku ponownie rozpoczął współpracę z Polskim Radiem, tym razem już z Radiem Bis. Pracował dla redakcji sportowej oraz prowadził naukowo-podróżniczy magazyn dla młodzieży. Zajmował się też oprawą muzyczną audycji. W 2007 roku trafił do RMF FM. Po piłkarskich Mistrzostwach Europy w 2008 roku rozstał się z tym radiem, a współpracę z motocyklowo - samochodowym rajdowym Orlen Team zaczął łączyć ze swą drugą pasją - muzyką. Od 2009 r. związany z Domem Kultury TuPraga na warszawskiej Pradze Północ.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu