„Wojenne dziewczyny” straciły 750 tys. widzów, ale TVP1 zachowuje pozycję lidera

Drugi sezon historycznego serialu „Wojenne dziewczyny” ogląda średnio 2,26 mln osób, o 750 tys. widzów mniej niż pierwszą edycję pokazywaną rok temu. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja jest trzecia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Wojenne dziewczyny” straciły 750 tys. widzów, ale TVP1 zachowuje pozycję lidera

Misyjny serial „Wojenne dziewczyny” nadawany jest na antenie Jedynki w niedziele o godz. 20.10, począwszy od 25 marca 2018 roku (w dniu premiery pokazano dodatkowy odcinek o 21.00). Po czterech pierwszych odcinkach średnia oglądalność drugiego sezonu misyjnej produkcji wyniosła 2,26 mln widzów. Przełożyło się to na 14,04 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,60 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością do tej pory cieszył się pierwszy odcinek. Przyciągnął on uwagę 2,42 mln osób.

grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-komisarz-alex-sezon-jedenasty-rok-2018 ##

TVP1 w paśmie emisji serialu nadal jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który pokazujący gł. „Kabaret na żywo”, a jego udział kształtuje się na poziomie 13,23 proc. „Wielką czwórkę” uzupełniają: TVN (gł. reality-show „MasterChef Junior”; 11,62 proc.) i TVP2 (gł. filmy fabularne; 4,94 proc).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka. Z kolei w grupie 16-59 pierwszy też jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, TVP1 i TVP2.

grafika

Głównymi bohaterkami 13-odcinkowego serialu „Wojenne dziewczyny” są trzy młode kobiety - Irka, Ewka i Marysia, które walczyły z niemieckim okupantem. Każda z dziewczyn wywodzi się z innego środowiska: Irka pochodzi z inteligenckiej rodziny, Ewka ze środowiska drobnych przestępców, a Marysia jest córką bogatego żydowskiego przemysłowca z Łodzi. Ich losy łączą się w okupowanej Warszawie.

W drugim sezonie w postacie trzech głównych bohaterek ponownie wcielają się trzy aktorki młodego pokolenia: Aleksandra Pisula (Marysia), Marta Mazurek (Irka) i Vanessa Aleksander (Ewa). Widzowie w nowych odcinkach zobaczą również takich aktorów jak: Danuta Stenka, Michał Czernecki, Mateusz Rzeźniczak oraz Joanna Balas.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-lesniczowki-tvp1 ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Res Futura odpowiada na oskarżenia IMM o dezinformację. "Niepotrzebna przepychanka"

Res Futura odpowiada na oskarżenia IMM o dezinformację. "Niepotrzebna przepychanka"

W Australii zakaz social mediów dla dzieci. Jak działa? Które inne kraje go chcą?

W Australii zakaz social mediów dla dzieci. Jak działa? Które inne kraje go chcą?

Nowe pakiety dla polskich użytkowników Amazon Prime Video

Nowe pakiety dla polskich użytkowników Amazon Prime Video

Co z sylwestrem Republiki? Sakiewicz: gwiazdy ustalone w 90 proc.

Co z sylwestrem Republiki? Sakiewicz: gwiazdy ustalone w 90 proc.

Te serwisy i aplikacje odwiedza najwięcej Polaków. Temu mocno w dół

Te serwisy i aplikacje odwiedza najwięcej Polaków. Temu mocno w dół

"Magda gotuje Internet" w styczniu na antenie TVN. Jest data premiery

"Magda gotuje Internet" w styczniu na antenie TVN. Jest data premiery