SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rekordy oglądalności stacji informacyjnych po ataku Rosji na Ukrainę. 10,9 proc. udziału TVN24

W czwartek, 24 lutego TVN24 miało 10,9 proc. udziału w rynku telewizyjnym, stacja była najchętniej oglądanym kanałem dnia. TVP Info zanotowało 10,01 proc., a Polsat News - 5,35 proc. TVN24 i Polsat News osiągnęły najwyższe udziały w historii nadawania, a TVP Info miało trzeci najlepszy wynik - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. NEXTAArticle

W czwartek, 24 lutego 2022 roku tematem numer jeden w polskich mediach był atak Rosji na Ukrainę. Od wczesnego poranka sytuację na bieżąco w ramach specjalnych pasm relacjonowały stacje informacyjne.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement – do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wczoraj najpopularniejszą stacją informacyjną w Polsce było TVN24. Średni dobowy udział stacji wyniósł 10,90 proc. wśród wszystkich widzów i 12,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

TVP Info w tym czasie miało 10,01 proc. udziału w 4+ i 7,21 proc. w 16-49. Z kolei udziały Polsat News wyniosły odpowiednio 5,35 proc. i 6,41 proc.

Stacje newsowe rywalizują z „wielką czwórką”, TVN24 liderem dnia

Z analizy danych wynika, że stacje newsowe w czwartek wygrywały walkę o z poszczególnymi kanałami z tzw. „wielkiej czwórki”. Zwłaszcza jest to widoczne w przypadku stacji TVN24, która 24 lutego była liderem całego rynku (druga w kolejności TVP1 miała 10,76 proc. udziału). TVP Info zajęło miejsce trzecie, a Polsat News - siódme.

W grupie komercyjnej 16-49 też pierwszy był TVN24, który miał wyraźną przewagę nad drugim Polsatem. Piąte miejsce należało do TVP Info, a szóste do - Polsat News.

Zarówno TVN24 jak i Polsat News w czwartek osiągnęły zdecydowanie najwyższe dobowe udziały w historii nadawania zarówno w grupie 4+, jak w 16-49. Z kolei w przypadku TVP Info wczorajszy dzień uplasował się na trzecim miejscu w 4+ i pierwszym w 16-49.

W czwartek w TVN24 najchętniej oglądanym programem dnia była „Kropka nad i”, która zgromadziła 1,50 mln widzów w 4+. W TVP Info hitem był „Teleexpress” (1,20 mln), a w Polsat News - „Wydarzenia” (871 tys.).

Dołącz do dyskusji: Rekordy oglądalności stacji informacyjnych po ataku Rosji na Ukrainę. 10,9 proc. udziału TVN24

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jack
Wow! Brawo TVN24 i TVN24 BiS. Razem to prawie 14%!
odpowiedź
User
Marek
A jaka widownia programów informacyjnych? Przypomnę, że tego dnia Fakty trwały ponad godzinę.
odpowiedź
User
Irina
Widać, że nawet w chwilach zagrożenia Polacy wybierają tvn24. Info z o wiele większym zasięgiem ma słabsze wyniki.
odpowiedź