Worldcom PR Group wzmacnia marketing

Corinna Voss z niemieckiej agencji HBI dołączyła do zarząduWorldcom PR Group.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Voss będzie odpowiedzialna za rozwój działań marketingowych naterenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (Worldcom jestreprezentowany w Polsce przez Glaubicz GarwolińskaConsultants).

Worldcom PR Group, wiodąca światowa sieć niezależnych firmdoradztwa PR, którą w Polsce reprezentuje Glaubicz GarwolińskaConsultants, wzmocniła zarząd w regionie EMEA. Do zespołu dołączyłaCorinna Voss, dyrektor generalny agencji HBI International PR &MarCom z Monachium. Voss będzie odpowiedzialna za opracowanie iwdrożenie działań marketingowych wspierających ekspansję WorldcomPR Group w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, a także zazapewnienie w tym regionie spójnego wizerunku sieci.

Worldcom PR Group ma w tym regionie już 25 agencji. Wnajbliższej przyszłości planowana jest dalsza ekspansja sieci,zwłaszcza w szybko rozwijających się regionach Bliskiego Wschodu iAfryki. Dlatego zarząd, pod kierownictwem Diego Biasi, zdecydował opowiększeniu zespołu zarządzających o osobę bezpośrednioodpowiedzialną za marketing, która usprawni proces pozyskiwanianowych partnerów i klientów.Niemiecka agencja HBI kieruje biurem prasowym Worldcom PR Group naregion EMEA, dlatego Voss była idealną kandydatką, aby powierzyćjej prowadzenie działań marketingowych, równocześnie z działaniamiPR.

Worldcom PR Group ma 101 przedstawicielstw w 134 miastach nacałym świecie. Grupa istnieje od 1988 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dzielili, a teraz łączą. Jeden zarząd Wyborczej i Gazeta.pl [NASZ NEWS]

Dzielili, a teraz łączą. Jeden zarząd Wyborczej i Gazeta.pl [NASZ NEWS]

Władze TVP ograniczają współpracę z szefową rady programowej. "Zlekceważono posiedzenie"

Władze TVP ograniczają współpracę z szefową rady programowej. "Zlekceważono posiedzenie"

Resort kultury chce wspierać media lokalne. Wiadomo, kiedy poznamy założenia

Resort kultury chce wspierać media lokalne. Wiadomo, kiedy poznamy założenia

Nasza Klasa wróciła jako aplikacja. Ile osób ją pobrało?

Nasza Klasa wróciła jako aplikacja. Ile osób ją pobrało?

Spółka Orlenu zmieni nazwę. "Finalnym efektem będzie wspólny brand"

Spółka Orlenu zmieni nazwę. "Finalnym efektem będzie wspólny brand"

Agnieszka Kołodziejska odchodzi z Radia ZET. "Chciałabym żyć z podróżowania"

Agnieszka Kołodziejska odchodzi z Radia ZET. "Chciałabym żyć z podróżowania"