SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WPP tworzy Mindshare Performance Group

Działający dotychczas w ramach grupy Ogilvy dom mediowy Neo@Ogilvy decyzją kierownictwa holdingu reklamowego WPP zostaje włączony w struktury nowo powstałej Mindshare Performance Group.

Article

Dotychczasowy dyrektor Neo@Ogilvy, Nasreen Madhany dołączy do zespołu kierującego Mindshare Performance Group. Z kolei jej zarząd stanie się częścią uruchomionego niedawno w obrębie Mindshare zespołu FAST (Future Adaptive Specialist Team). Będzie funkcjonować w ramach utworzonej 17 czerwca jednostki Mindshare Performance Group.

Konsolidacja Neo@Ogilvy i Mindshare ma przyspieszyć współpracę tych agencji, jak i pozostałych agencji działających w ramach WPP. Dzięki niej agencja Neo ma mieć możliwość szybszego rozwoju w związku z bezpośrednim dostępem do danych, technologii itp.

Ma również wzmocnić pozycję i wartość marki Ogilvy wśród klientów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: WPP tworzy Mindshare Performance Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl