SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wprost”, „Polityka” i „Gala” dużo więcej z reklam, „Tele Tydzień” w dół

W październiku br. czasopisma cennikowo zarobiły z reklam minimalnie więcej niż przed rokiem. O ponad 30 proc. wzrosły wpływy reklamowe „Wprost”, „Polityki” i „Gali”, natomiast spadły w przypadku „Tele Tygodnia”.

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że w październiku „Wprost” (AWR Wprost) cennikowo zarobił z reklam 38,8 proc. więcej niż rok wcześniej, „Gala” (G+J Polska) - 35,5 proc. więcej, a „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) - 31,4 proc. więcej. O ponad 25 proc. wzrosły wpływy reklamowe „Claudii” (G+J Polska) i „Elle” (Burda Media Polska) - dokładnie o 27,6 i 26,1 proc., natomiast o 20,5 proc. w przypadku „Party” i „Vivy!” (oba pisma wydaje Edipresse Polska).

>>> Tygodniki opinii: tylko „Newsweek” do góry, „Wprost” poniżej 70 tys.

Mniejsze wzrosty cennikowych przychodów reklamowych zanotowały „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - 15,5 proc., oraz „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - 11,7 proc. Natomiast „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) zarobił z reklam 5,5 proc. mniej niż rok wcześniej.

>>> Tygodniki dalej na minusie, „Tele Tydzień” liderem

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
 X.2012X.2011
Wprost17 464 001 zł12 578 600 zł
Newsweek Polska16 160 815 zł13 994 289 zł
Twój Styl14 266 200 zł12 775 865 zł
Viva!9 646 888 zł8 002 531 zł
Tele Tydzień9 265 198 zł9 807 965 zł
Polityka8 774 066 zł6 678 950 zł
Gala8 389 509 zł6 189 307 zł
Party7 458 235 zł6 190 375 zł
Claudia6 623 306 zł5 190 157 zł
Elle4 836 370 zł3 833 982 zł
monitorowane tytuły razem270 432 937 zł270 045 179 zł

Dołącz do dyskusji: „Wprost”, „Polityka” i „Gala” dużo więcej z reklam, „Tele Tydzień” w dół

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jerry
TeleTydzień i inne bauery nadal pójdą w dół, skoro reklamą ma się zająć bezpośrednio wiceprezes Namysł. Jak dotąd jego "sukcesem" jest wprowadzenie do codziennej pracy języka rynsztokowego, chamskich odzywek do pracownic i - to największa zasługa - wyrzucenie z pracy wszystkich inteligentniejszych od niego dziennikarzy i redaktorów (którzy nadal robią karierę, piszą książki, kręcą filmy, robią reportaże telewizyjne, zajmują się poważną publicystyką. Czy Woźniak jest rzeczywiście ślepy i głuchy? Czy jako zawodowy księgowy niczego - poza słupkami - nie rozumie?
odpowiedź
User
3 piętro
Jerry,
skoro robisz karierę, piszesz książki, kręcisz filmy, robisz reportaże telewizyjne, zajmujesz się poważną publicystyką to co cię obchodzi co się dzieje w twoim dawnym miejscu pracy? Może kup butelkę dobrego łiskacza plus kwiatki i wyślij na Motorową w podzięce, że ktoś stamtąd ci podziekował za pracę i możesz teraz robić karierę, pisać książki, kręcić filmy, robić reportaże telewizyjne i zajmować się poważną publicystyką! Człowieku - powinieneś być wdzięczny i odmawiać za nich zdrowaśki. A ty od lat żalisz się na swój los i obwiniasz rozmaite osoby o to że twoje życie to klęska. To jak w końcu z tą twoją karierą?
odpowiedź
User
X
Oj widze prawda zabolala. Czas moze wnioski wyciagnac, a nie focha strzelac.
odpowiedź