Kacprzak, Wróblewski i Jankowski przepytają kandydatów w wyborach. WP.pl zaczyna „Wyborczy grill”

W poniedziałek 10 września br. Wirtualna Polska rozpocznie emisję nowego programu „Wyborczy grill”, w którym politycy i kandydaci w wyborach zostaną przepytani przez Marka Kacprzaka, Michała Wróblewskiego i Jakuba Jankowskiego.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Kacprzak, Wróblewski i Jankowski przepytają kandydatów w wyborach. WP.pl zaczyna „Wyborczy grill”

Program będzie miał formułę AMA, tj. „Ask me anything” - politycy i kandydaci w wyborach odpowiedzą na pytania nadesłane przez widzów. Nazwa „Wyborczy grill” nawiązuje do zaplanowanych na 21 października i 4 listopada wyborów samorządowych. W przyszłym roku Polaków czekają także eurowybory oraz wybory do Sejmu i Senatu.

Emisja w poniedziałek o 15.00

„Wyborczy grill” poprowadzą dziennikarze WP Marek Kacprzak, Michał Wróblewski i Jakub Jankowski. Premierowe odcinki na stronie głównej WP pojawią się w każdy poniedziałek o godz. 15.00.

– Program zaplanowaliśmy tak, by znalazło się w nim miejsce, zarówno na komentarz publicystyczny, rozmowy z kandydatami i kandydatkami na prezydentów, jak i interakcje z naszymi widzami. Nie chcemy jednak omijać spraw lokalnych. We współpracy z Portalem Samorządowym przyjrzymy się także sprawom mniejszych miast i regionów – mówi redaktor naczelna WP Wiadomości, Agata Komosa.

Pierwszym gościem Patryk Jaki

Wczoraj wieczorem Marek Kacprzak opublikował na Twitterze zapowiedź programu.

W pierwszym odcinku gościem będzie Patryk Jaki, wiceminister sprawiedliwości i kandydat Zjednoczonej Prawicy na prezydenta Warszawy. Wirtualna Polska na oficjalnych kanałach w social mediach zachęca do zadawania pytań.

W minionym półroczu Wirtualna Polska Holding osiągnęła 250,05 mln zł przychodów ze sprzedaży i 27,73 mln zł zysku netto. W segmencie internetowym miała 243,13 mln zł wpływów i 80,37 mln zł skorygowanego zysku EBITDA, a Telewizja WP zanotowała 6,92 mln zł przychodów i 4,4 mln zł skorygowanej straty EBITDA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały