SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 i TVN liderami. „M jak miłość” i „Fakty” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Na dobre i na złe”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

W minionym tygodniu - od 20 do 26 kwietnia - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,79 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 30,47 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Liderem „Fakty” TVN

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 20 kwietnia na antenie tej stacji obejrzało 3,37 mln widzów (25,15 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,57 mln widzów (emisja 25 kwietnia; 8. lokata). Do zestawienia top 20 na 11 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 2,26 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Teleexpress” Jedynki z 2 mln oglądających (środa; 19. pozycja).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Na dobre i na złe”, nadany w środowy wieczór w TVP2. Śledziło go średnio 3,32 mln widzów, co przełożyło się na 21,97 proc. udziału.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,59 mln osób, co dało Dwójce 27,58 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik TVN „Fakty” (1,43 mln widzów; 30,93 proc. udziału), a podium uzupełnia „Uwaga! Koronawirus” (1,09 mln; 22,98 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,13 pkt. proc. do 9,36 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,32 proc. (wzrost o 0,25 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,83 proc. (do góry o 0,20 pkt. proc.). Czwarta była TVP2 (stacja miała 7,46 proc. udziału; + 0,80 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 31,85 proc. do 32,97 proc.

Piąte było TVP Info (stacja miała 5,35 proc. udziału; + 0,13 pkt. proc.), a oczko niżej znalazł się TVN24 (5,12 proc. udziału,; + 0,14 pkt. proc.).  Jedenaste miejsce należało do Polsat News (2,29 proc.; - 0,08 pkt. proc.).

TVN liderem w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,27 pkt. proc. do 9,86 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,31 proc. (w dół o 0,27 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,68 pkt. proc. do 6,14 proc.), która wyprzedziła Jedynkę (- 0,34 pkt. proc. do 5,29 proc.).

Polsat na czele w 16-59

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,34 proc.; do góry o 0,27 pkt. proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami. „M jak miłość” i „Fakty” hitami tygodnia

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Virtu
Nudne koncerty z wypalonymi gwiazdami na tvp 2 wypadają bardzo słabo. Jak ktoś nie umie robić telewizji to nawet 2 miliardy nie pomogą.
odpowiedź
User
No nie
Ja się pytam jak sobie radzi TVP HD bo już prawie miesiąc jest w NTC A nikt nie pisze jakie ma wyniki ktoś wie ?
odpowiedź
User
Gość
Fakty TVN piękny wynik.Wydarzenia bardzo dobrze w grupie komercyjnej.Wiadomości na 20 pozycji w komercyjnej, słabiutko i dobrze.
odpowiedź