SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 i TVN liderami. „Rolnik szuka żony” hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły reality-show „Rolnik szuka żony”, serial „M jak miłość ” oraz dziennik TVN „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Gospodyni programu "Rolnik szuka żony" - Marta Manowska, fot. TVP Article

W minionym tygodniu - od 27 września do 3 października - najwięcej widzów zgromadził kolejny premierowy odcinek reality-show „Rolnik szuka żony”. Miał średnio 3,30 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 24,47 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był serial „M jak miłość”. Wtorkowy odcinek produkcji w TVP2 śledziło 3,29 mln osób (24,07 proc. udziału).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 3 października na antenie stacji obejrzało 2,60 mln widzów (20,24 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,10 mln widzów (emisja 29 września; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 15 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 1,78 mln oglądających (środowe wydanie), a 18. były „Wydarzenia” Polsatu (1,76 mln; niedziela).

„M jak miłość” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności było „M jak miłość”, które w TVP2 miało 1,16 mln osób, co dało stacji 24,24 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął reality-show „Rolnik szuka żony” (1,08 mln widzów w TVP1; 21,31 proc. udziału), a podium uzupełniają „Fakty” (900 tys. osób w TVN; 22,67 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,29 pkt. proc. do 8,59 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,42 proc. (wzrost o 0,05 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,36 proc. (do góry o 0,55 pkt. proc.). Z kolei wynik czwartej TVP2 wyniósł 7,93 proc. (+ 0,15 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 32,84 proc. do 33,30 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział wzrósł o 0,12 pkt. proc. do 5,18 proc. Szóstą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 4,14 proc. udziału; - 0,08 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 13. miejsce zajął Polsat News (1,47 proc.; w dół o 0,07 pkt. proc.).

TVN7 i TV Puls wyprzedziły TVP1 w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,33 pkt. proc. do 10,85 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 8,60 proc. (- 0,22 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2 (+ 0,55 pkt. proc. do 6,27 proc.). Z piątego na czwarte miejsce awansowała Siódemka (+ 0,11 pkt. proc. do 5,04 proc.), a z szóstego na piąte - TV Puls (+ 0,50 pkt. proc. do 4,87 proc.). Obie stacje wyprzedziły TVP1 (- 0,25 pkt. proc. do również 4,87 proc.; stacja miała o 126 widzów mniej niż TV Puls).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (9,76 proc.; + 0,61 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami. „Rolnik szuka żony” hitem tygodnia

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fan serialu "Komisarz Mama"
Świetny wynik Twarzy, ponad 1,7 mln widzów. Mam talent i Voice ponad 2 mln, pewnie słabo oglądany konkurs Chopinowski im pomógł.
odpowiedź
User
Widz
Wczoraj premierowy Grey miał 20% udziały w grupie komercyjnej. :o
TVP1 dopiero na 6. miejscu w grupie komercyjnej.
Ponoć Jaka to melodia? notuje fatalne wyniki, czyżby to jej koniec?
odpowiedź
User
chybaja
"M jak miłość" już zdegradowane. I lepsza oglądalność i lepsze udziały "Rolnika". Oby tak dalej, bo nie rozumiem czym ten tasiemiec się wyróżnia na tle innych.
odpowiedź