Rekordowy tydzień TVN24. Stacja wyprzedziła TVP2, TVN i Polsat

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Debata wyborcza”, mecz Wyspy Owcze-Polska oraz serial „M jak miłość”, a wśród dzienników hitem były „Wiadomości”. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP1, a z piątego na drugie miejsce awansowało TVN24 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W minionym tygodniu - od 9 do 15 października - najwięcej widzów zgromadziła nadawana w Jedynce „Debata wyborcza”, która odbyła się w poniedziałek. Audycja w stacji zgromadziła średnio 3,80 mln osób. Udział w tym czasie wyniósł 31,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Debata wyborcza” pokazywana była także w TVP Info, TVP Polonia i TV Republika, sumaryczna widownia na czterech antenach wyniosła 5,61 mln widzów (44,17 proc. udziału).

Na drugim miejscu znalazł się mecz Wyspy Owcze-Polska, który odbywał się w ramach eliminacji do Euro 2024 (nasza drużyna wygrała pojedynek wynikiem 2 do 0). Relację w czwartkowy wieczór śledziło w Jedynce 2,93 mln osób (26,23 proc.).

„M jak miłość” na trzecim miejscu

Podium uzupełnia serial „M jak miłość”, który został pokazany w Dwójce we wtorkowy wieczór. Audycję śledziło 2,69 mln widzów (23,78 proc. udziału).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-wygral-wybory-ogloszenie-wynikow-wybory-parlament-senat-2023-ogladalnosc,7169473771886209a ##

Oczko niżej uplasował się nowy serial Jedynki „Dewajtis”. Odcinek produkcji wyemitowany w niedzielny wieczór miał 2,58 mln osób (19,46 proc. udziału).

„Wiadomości” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Wiadomości” TVP1, które 9 października na antenie stacji (tuż po nadaniu „Debaty wyborczej”) obejrzało 2,56 mln widzów (21,02 proc. udziału). Była to piąta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Fakty” TVN, które także zgromadziły 2,56 mln widzów (emisja 15 października; 6. pozycja w ogólnym rankingu).

grafika

TVP1 pierwsza, duży awans TVN24

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 9,35 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,68 pkt. proc.

Z piątej na drugą lokatę awansował kanał TVN24, który miał 8,44 proc. udziału (do góry o 1,53 proc.). Stacja w zeszłym tygodniu obszernie relacjonowała ostatnie dni kampanii wyborczej, a w niedzielny wieczór prezentowała wyniki wyborów (trwającą sześć godzin audycję „Czas decyzji” oglądało 1,53 mln widzów, co przełożyło się na 17,20 proc. udziału - program znalazł się na 17 miejscu wśród hitów tygodnia).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nielsen-one-narzedzie-pomiar-widownia,7169473012467841a ##

Podium uzupełnia TVP2, która tydzień wcześniej była wiceliderem. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,40 proc. (+ 0,28 pkt. proc.). Wynik czwartego TVN wyniósł 7,49 proc. (+ 0,03 pkt. proc.). Z trzeciego na piąte miejsce spadł Polsat (7,13 proc.; w dół o 34 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 31,72 proc. do 32,37 proc.

TVP Info na szóstym miejscu

Szóste miejsce zajęło TVP Info (6,74 proc. udziału; + 0,81 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 13. na 10. pozycję awansował Polsat News (2,28 proc.; + 0,50 pkt. proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7