SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pytanie na śniadanie” liderem w pierwszym półroczu, „Dzień dobry TVN” na czele w 16-49

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w pierwszym półroczu 2020 roku notowało „Pytanie na śniadanie”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Marcelina Zawadzka i Tomasz Wolny; fot. TVP Article

W okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2020 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 474 tys. osób przy 8,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Magazyn TVP2 miał o 35 tys. widzów mniej niż rok wcześniej.

„Pytanie na śniadanie” w pierwszym półroczu br. początkowo było emitowane o godz. 7.15, a od końca marca - o 8.00. Przed rokiem morning-show oglądać można było o 7.55.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 441 tys. osób, co przełożyło się na 7,90 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 501 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 9,90 proc.), co oznacza spadek o 60 tys. oglądających (największy w zestawieniu). „Dzień dobry TVN” w styczniu i lutym zaczynało się o godz. 7.30, a od marca - o 8.00 (w pierwszym półroczu ub.r. magazyn startował o 8.00).

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W pierwszym półroczu 2020 roku jego widownia wyniosła 316 tys. osób, a jego udział - 10,26 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 39 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Dzień dobry TVN” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w pierwszym półroczu br. miał 207 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 21 tys. oglądających).

Drugie było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 2 tys. do 189 tys. oglądających), a trzeci - „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 3 tys. do 137 tys.).

Dane oglądalności dla grupy 16-59.

„Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytanie na śniadanie” w czerwcu

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w czerwcu br. miało „Dzień dobry TVN”, które wyprzedziło „Pytanie na śniadanie”.

Wszystkie morning-shows zanotowały spadki widowni - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Czytaj więcej: Wygraj 10 tys. dolarów

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” liderem w pierwszym półroczu, „Dzień dobry TVN” na czele w 16-49

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jurek
nigdy życiu TVP nie oglądam
12 27
odpowiedź
User
Manek
klapa oglądalność TVP żenadaaaa
7 25
odpowiedź
User
Darok
soryy ale dziękuję nie oglądamy TVP
8 20
odpowiedź
User
Anal-ityk
Wielkie halo , jak są reklamy w TVP to ta sama grupa przełącza na TVN i na odwrôt- stąd te zbliżone wyniki ( bo 5 % idzie w tym czasie do kibla lub kuchni)
8 1
odpowiedź
User
gośc
klapa oglądalność TVP żenadaaaa
to nie jest żadna klapa ani żenada to jest wielki sukces programu śniadaniowego dwójki Polacy pokochali ten program ja tez bo pytanie na śniadanie jest zdecydowane lepsze od dzień dobry TVN program śniadaniowy TVN niestety zaliczył słabe wyniki nić nie ma tam ciekawego a w pytaniu na śniadanie absolutnie jest także ja zdeczydowanie nie zgadzam się z tobą i to w 100 procentach
16 7
odpowiedź