SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wzrost wydatków na internetową reklamę w Europie

Wydatki na internetową reklamę na naszym kontynencie będą w najbliższych latach rosnąć w tempie dwucyfrowym - wynika z badania przeprowadzonego przez organizację European Interactive Advertising Association (EIAA).

Wzrost wydatków na internetową reklamę w Europie

Marketerzy spodziewają się, że wydatki na reklamę internetową w Europie zwiększą się w bieżącym roku o 18 procent. Na 2010 rok prognozują wzrost o 21 procent, a na rok 2011 o kolejne 15 procent.

70 procent badanych marketerów przyznało, że będzie w bieżącym roku zwiększać swoje cyfrowe nakłady, a 64 procent stwierdziło, że podniesie w tym zakresie wykorzystanie internetowych wyszukiwarek. 46 procent wskazało tutaj na pocztę e-mail, 41 procent na reklamę graficzną, 35 procent na reklamę wideo, 26 procent na affiliate marketing, a po 25 procent na reklamę behawioralną i sieci reklamowe.

Z badania EIAA wynika również, że dla większości (64 procent) marketerów celem działań w zakresie cyfrowej reklamy jest połączenie marketingu bezpośredniego z reklamą marki. 19 procent badanych wskazało tutaj tylko na marketing bezpośredni, a 17 procent tylko na reklamę marki.

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na internetową reklamę w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl