Yes w gronie klientów Digital Curators

Marka biżuteryjna Yes przygotowuje nową platformę komunikacyjną i kampanię z udziałem nowej ambasadorki. Do realizacji projektu zaproszono agencję Digital Curators, odpowiedzialną za strategiczne i kreatywne obszary działań.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Yes w gronie klientów Digital Curators
mat.pras.

Digital Curators odpowiada m.in. za kierownictwo artystyczne sesji zdjęciowej i kampanii wideo – obejmujące koncepcję wizualną oraz kompleksowy nadzór artystyczny i produkcyjny nad materiałami wizerunkowymi.

Agencja zajmuje się też opracowaniem oraz nadzorem nad wdrożeniem strategii komunikacji i digital PR – skoncentrowanej na budowaniu zaangażowania oraz silnej obecności marki YES w kanałach cyfrowych i mediach ATL, BTL. Realizuje również niestandardowe działania, mające na celu zwiększenie zasięgu kampanii i nadanie jej emocjonalnego wymiaru, docierając do szerokiego grona odbiorców.

Digital Curators przekonali nas swoim profesjonalizmem i doświadczeniem w realizacji działań digital. Jestem pewna, że razem stworzymy kampanię, która będzie nie tylko zauważalna, ale też skuteczna! - mówi Justyna Lach, dyrektorka działu marketingu Yes

Premiera nowej platformy komunikacyjnej marki powstającej przy współpracy dwóch agencji: Digital Curators oraz odpowiedzialnej za koncept kreatywny agencji Przestrzeń zaplanowana jest wkrótce. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]