YouTube z 26 mln polskich użytkowników, mocno w górę Vimeo (TOP serwisów wideo)

Wśród serwisów wideo w polskim internecie zdecydowanym liderem pozostaje YouTube. Duży wzrost zanotowało Vimeo, a spore spadki - sekcje wideo na WP.pl i Interii oraz Zaq2.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
YouTube z 26 mln polskich użytkowników, mocno w górę Vimeo (TOP serwisów wideo)

Przeglądarkową odsłonę YouTube’a w kwietniu br. odwiedziło 21,48 mln polskich internautów, co dało 73,58 proc. zasięgu. Licząc z jego aplikacją mobilną, YouTube zanotował 25,96 mln polskich użytkowników i 88,9 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

YouTube w wersji przeglądarkowej miał prawie cztery razy więcej użytkowników niż sekcja wideo na CDA.pl, na którą zajrzało 5,53 mln użytkowników, co przełożyło się na 18,95 proc. zasięgu. Z kolei Vider.info zanotował 2,18 mln odwiedzających i 7,48 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-player-traca-widzow-hbo-go-wyprzedzilo-tvp-vod-top10-serwisow-vod-w-polsce,7170193095218817a ##

W zestawieniu są działy wideo dwóch portal horyzontalnych. Na WP.pl taka sekcja miała 1,86 mln użytkowników i 6,37 proc. zasięgu, a na Interii - 265 tys. użytkowników i 0,91 proc. zasięgu.

Oprócz YouTube’a w rankingu są dwie inne globalne witryny. Vimeo.com odwiedziło 1,09 mln polskich internautów (co dało 3,73 proc. zasięgu), a Dailymotion.com - 762 tys. użytkowników (2,61 proc. zasięgu). Natomiast Zaq2.pl zanotował 752,3 tys. odwiedzających i 2,58 proc. zasięgu.

grafika

Miesiąc do miesiąca przeglądarkowy YouTube zanotował spadek liczby polskich użytkowników o 62,2 tys. (0,3 proc.).

Więcej straciły trzy inne serwisy. Na Vider.info ubyło 131,5 tys. internautów (5,7 proc.), w dziale wideo WP.pl - 136,1 tys. (6,8 proc.), a na Zaq2.pl - 159,4 tys. (17,5 proc.). Natomiast sekcja wideo Interii zanotowała spadek o 88,1 tys. odwiedzających (24,9 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rasp-przed-wirtualna-polska-facebook-w-gore-netflix-ze-spadkiem-mediapanel-z-kwietnia,7170194792826497a ##

Za to Vimeo.com osiągnęło wzrost o 454,2 tys. użytkowników (to aż 71,7 proc. w górę). Dział wideo CDA.pl zyskał 40,8 tys. internautów (0,7 proc.), a Dailymotion.com - 51,8 tys. (7,3 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami