Na tydzień przed Bożym Narodzeniem ruszyła świąteczna kampania Radia Opole

„Z Radiem Opole ci się upiecze" – tak brzmi hasło kampanii świątecznej, która startuje w poniedziałek w Radiu Opole. Do sieci trafił spot, z pomocą którego rozgłośnia wprowadza słuchaczy w świąteczny klimat. Hasło kampanii jest jednocześnie tytułem grudniowego konkursu dla słuchaczy.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Na tydzień przed Bożym Narodzeniem ruszyła świąteczna kampania Radia Opole
Fot. Radio Opole

W spocie, który trafił zarówno do mediów społecznościowych jak i na stronę rozgłośni, można zobaczyć dwie dziennikarskie pary (Magdę Szybińską i Iwonę Tokarską oraz Kacpra Śnigórskiego i Daniela Klimczaka) rywalizujące w konkursie pod hasłem „Komu się upiecze". W rolę prowadzącego zabawę wciela się także dziennikarz stacji Wiesław Kolbusz. 

 

Film nie tylko ma wprowadzać słuchaczy w klimat Bożego Narodzenia, ale także promować konkurs pod nazwą „Z Radiem Opole ci się upiecze". Od poniedziałku 19.12 do czwartku 22.12 słuchacze wysyłają do Radia Opole krótkie filmy z własnych przygotowań do świąt. Autor najciekawszego filmu zdobędzie bon na przedświąteczne zakupy o wartości 500 złotych, a jego nagranie zostanie opublikowane w mediach społecznościowych Radia Opole.

grafika

We wrześniu br. Rada Mediów Narodowych zmieniła zarząd Radia Opole. Na prezesa powołano Piotra Wójtowicza w miejsce – pełniącego funkcję od 2016 roku - Piotra Moca. Rada powołała też nowych członków rady nadzorczej opolskiej stacji. Także we wrześniu dziennikarz Radia Opole, Tomasz Cichoń został p.o. redaktora naczelnego stacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK