Zbigniew Urbański twarzą i głosem nawigacji Navitel

Znany dziennikarz technologiczny Zbigniew Urbański został ambasadorem aplikacji nawigacyjnej Navitel. Współpracę zaplanowano na rok.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Zbigniew Urbański twarzą i głosem nawigacji Navitel

W ramach współpracy wizerunek Zbigniewa Urbańskiego znajdzie się na voucherach nawigacji Navitel, które od kwietnia dostępne będą we wszystkich sieciach z elektroniką użytkową w Polsce, a także na wszystkich gadżetach i ulotkach marketingowych związanych z tą marką. Dziennikarz będzie też uczestniczył w imprezach branżowych i eventach promujących Navitel.

Ponadto Urbański nagrał komendy głosowe do interfejsu aplikacji Navitel Navigator.

- W styczniu otworzyliśmy nowe biuro w Warszawie, dając jasny sygnał europejskiemu rynkowi, że zamierzamy mocno zaakcentować naszą obecność w segmencie aplikacji nawigacyjnych w Polsce i Europie. Kolejnym krokiem było znalezienie ambasadora marki. Zdecydowaliśmy się na współpracę ze Zbigniewem Urbańskim, bo jest znany z programów telewizyjnych poświęconych gadżetom, również tym motoryzacyjnym - tłumaczy Tobiasz Jankowski, prezes polskiego oddziału firmy Navitel.

Oprócz zajmowania się tematyką technologiczną Zbigniew Urbański w ostatnim czasie prowadził programy „Baby Lab” w portalu Onet.pl oraz „Prawdziwe zbrodnie” w kanale 13 Ulica.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami