SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zła obsługa klienta może być gwoździem do trumny dla firm

Dla zdecydowanej większości konsumentów zła obsługa to powód do rezygnacji z usług firmy. Prowadzący biznes zyskaliby stawiając na łatwiejszy dostęp do kanałów wsparcia w sieci.

fot. Shutterstock.com Article

Z badania przeprowadzonego w maju 2016 r. przez firmę Ovum wynika, że ponad 80 proc. konsumentów z Australii, Europy, Nowej Zelandii i USA zaprzestało korzystania z oferty firmy w następstwie negatywnego doświadczenia związanego z obsługą klienta.

Badanych zapytano także o obszary, w których firmy mogłyby się poprawić jeśli chodzi o obsługę klienta. 6 na 10 wskazało na łatwiejszy dostęp do kanałów wsparcia online, takich jak czat na żywo, czy social media, a ponad połowa na szybszy czas odpowiedzi na ich pytania.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zła obsługa klienta może być gwoździem do trumny dla firm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl