Zmiany w agencji Profile

Agencja profile wyodrębniła dział zajmujący się imprezami i wydarzeniami specjalnymi - profile - imprezy. W związku z tym firma przeprowadziła akcję promocyjną "Znana twarz - nowy profil"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Menadżerem nowego działu została Małgorzata Ignaszak.

Agencja profile działa na rynku od 1992 roku. Specjalizuje się w działaniach konsultacyjnych i komunikacyjnych z zakresu public relations - w projektowaniu i kreowaniu kampanii public relations, promocyjnych i edukacyjnych, doradztwie i szkoleniach w zakresie komunikacji społecznej, organizowaniu wydarzeń, komunikacji wewnętrznej.

Nowy dział agencji, mający charakter doradczy i producencki, jest odpowiedzią na coraz większe zainteresowanie Klientów agencji działaniami z zakresu organizacji imprez i wydarzeń specjalnych. Wyodrębnienie działu ma służyć lepszej obsłudze klientów w tym zakresie.

W celu poinformowania obecnych i potencjalnych klientów o wyodrębnieniu działu, firma przeprowadziła akcję "ZNANA TWARZ - NOWY PROFIL". Przed ostatnim weekendem karnawału i ostatkami, klienci otrzymali specjalnie przygotowany pakiet. W srebrnym pudełku z logo filmy znalazła się ręcznie wykonana maska karnawałowa oraz folder informacyjny "ZNANA TWARZ - NOWY PROFIL".

Małgorzata Ignaszak związana jest z agencją od 1996 roku. Współtworzyła i uczestniczyła w realizacji kampanii promocyjnych i public relations dla m.in. Elektrociepłowni Będzin S.A., Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w ramach "Promocji 4 reform społecznych", Mitsubishi Motors, PZU Życie S.A. i Grupy PZU. Zorganizowała wydarzenia specjalne dla OKI Systems, Henkel Polska, Banku Ochrony Środowiska, Chem Trans Logistic.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem