Zmiany w MPG Media Planning

Piotr Bieńko obejmuje stanowisko TV Media Manager w MPG Media Planning

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z dniem 2 lutego 2004 Piotr Bieńko powraca do MPG Media Planning i obejmuje stanowisko TV Media Manager.

Piotr Bieńko ma 36 lat i jest związany z reklamą telewizyjną od dziewięciu lat. Karierę w mediach rozpoczął w TVP skąd przeszedł do MPG Media Planning. Po niemal roku doświadczeń w MPG Media Planning Bieńko przeszedł do domu mediowego Starcom, gdzie przez osiem miesięcy zajmował stanowisko Senior Media Planner Buyer, skąd zdecydował się ostatecznie powrócić do MPG.

" MPG Media Planning przechodzi aktualnie wiele zmian organizacyjnych i personalnych. Te ostatnie wiążą się ze wzmacnianiem zespołu, który umożliwi MPG realizację planów rozwoju i stąd decyzja o wzmocnieniu kompetencji telewizyjnych. Powrót Piotra do MPG jest dla nas ważny nie tylko ze względów merytorycznych, ale również ze względu na fakt, że Piotr znając kulturę organizacyjną i możliwości MPG będzie kolejną osobą w naszym zespole, która mocno identyfikuje się z ambitnymi planami rozwoju MPG Media Planning w Polsce."- powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"