Zmiany w Poczcie WP

Wirtualna Polska wprowadziła w programie pocztowym kalendarz oraz możliwość aktywowania adresu w domenie @wp.eu.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

„Poczta WP jest pionierem we wdrażaniu nowych funkcjonalności. Jako pierwsza wprowadziła pojemność 3 gigabajtów, bez żadnych dodatkowych warunków. Także jako pierwsza udostępniła internautom galerie zdjęć dołączanych do elektronicznej korespondencji oraz zapewniła swobodne nimi zarządzanie. – mówi Wojciech Zwiefka, Dyrektor Pionu Technologii Informatycznej w Wirtualnej Polsce – Od maja użytkownicy zyskali natomiast dostęp do kalendarza i mogą aktywować swój adres w atrakcyjnej domenie @wp.eu”

Kalendarz w Poczcie WP pozwala na dokładne zaplanowanie własnych zadań, które można swobodnie edytować. Oferuje wykaz dni wolnych od pracy (święta państwowe i kościelne), prezentuje zadania w kilku widokach (dany dzień, miesiąc, zadania najbliższe) i umożliwia ustawienie przypomnienia, nawet z tygodniowym wyprzedzeniem.

W marcu 2006 r. (badanie Megapanel PBI/Gemius, marzec 2006)  poczta WP odnotowała 442 miliony 178 tysięcy odsłon (Poczta Onet.pl – 251 milionów 93 tysiące, Poczta o2 – 239 milionów 190 tysięcy, Poczta Interia.pl – 187 milionów 988 tysięcy). Łączny czas spędzony w Poczcie WP przez użytkowników to aż 6,6 miliona godzin (Onet.pl: 4,9 miliona, o2.pl: 4,7 miliona, miliona, Interia.pl: 3,1 miliona).

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication