ZOO w Warszawie zachęca do zimowego zwiedzania

Warszawski ogród zoologiczny ruszył z kampanią reklamową, która zachęca do odwiedzin obiektu także w chłodniejsze miesiące. Akcję „Zoobacz mnie całego!” przygotowała Allegro Brand Experience Agency.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
ZOO w Warszawie zachęca do zimowego zwiedzania

Działania reklamowe (spoty, aktywacje w internecie) ruszyły w listopadzie, zaplanowano je do połowy grudnia. Kampania podkreśla, że do zoo warto wybrać się także jesienią i zimą, czyli w mniej oczywiste z punktu widzenia zwiedzających pory roku.

– Chociaż warszawskie zoo rokrocznie odwiedza blisko 800 tys. gości, to odwiedziny w chłodniejszych miesiącach nie zawsze są dla naszych gości oczywiste. Tymczasem na terenie ogrodu znajduje się 10 obiektów, które pozwalają na komfortowe oglądanie zwierząt również w okresie jesienno-zimowym, a zoo jest otwarte codziennie przez cały rok, również w każde święta, od godziny 9.00 - mówi Anna Tadra z działu marketingu warszawskiego zoo.

Hasło przewodnie kampanii brzmi „Zoobacz mnie całego!” - każda pora roku jest dobra do spotkania się ze zwierzętami, nawet tymi, które nie lubią chłodu.

Reklamy zamieszczono na citylightach i billboardach, nośnikach w komunikacji miejskiej (metroboardach, fullbackach, animacjach na monitorach wewnątrz pojazdów) oraz w internecie (Facebooku, YouTube).

Za zakup mediów, planowanie części mediów OOH oraz całości kampanii internetowej odpowiada Allegro Brand Experience Agency.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"