SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu

W lutym 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”. Na ostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.

Article

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2015 roku względem lutego 2014 roku zmalała o 2,44 proc. i wyniosła 589 173 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,25 proc. do 319 886 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 238 505 egz., po spadku o 0,09 proc.

Z piątego na czwarte miejsce awansował tygodnik „Świat & Ludzie”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Jego wynik zwiększył się bowiem o 14,35 proc. do 204 572 egz.

Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn  „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W lutym br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 147 394 egz.

Wirtualnemedia.pl

luty

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

763 547

589 173

589 173

777 273

603 922

603 922

Twoje Imperium

429 832

319 886

319 886

444 913

337 624

337 624

Rewia

355 247

238 505

238 505

344 945

238 723

238 723

Na Żywo

290 411

204 572

204 572

279 442

178 893

178 893

Świat & Ludzie

302 437

192 604

192 604

299 949

198 535

198 535

Dobry Tydzień

267 412

147 394

147 394

-

-

-

W lutym br. w porównaniu do stycznia br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, wynoszącym 15,40 proc., pochwalić się mógł tygodnik „Na Żywo”. Z kolei w tym ujęciu największy spadek odnotował „Dobry Tydzień” - było to 17,25 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

763 547

589 173

589 173

763 116

580 725

580 725

Twoje Imperium

429 832

319 886

319 886

438 673

327 134

327 134

Rewia

355 247

238 505

238 505

322 934

234 485

234 485

Na Żywo

290 411

204 572

204 572

273 688

177 274

177 274

Świat & Ludzie

302 437

192 604

192 604

288 323

188 947

188 947

Dobry Tydzień

267 412

147 394

147 394

292 426

178 113

178 113


 



Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Co to za nowa moda - tygodniki YELLOŁ?
14 8
odpowiedź
User
WOjteq
@paw To ta sama moda, co każe ludziom od reklamy nazywać się "head of cośtam" a kierownik zmiany to CEO. Moim zdaniem to próba owinięcia badziewia o bzdetach w srebrną folię i nazwania tego pucharem świata.
17 9
odpowiedź
User
girodimaciej
Head of coś tam to po prostu polski naczelnik a sejlsmen to po prostu sprzedawca. teraz byle kierownik nazywa się menedżer a byle cieć, nazywa się gospodarzem domu. Takie czasy, w Polsce wszystko musi być takie chamerykanskie.. takie zagramanicne. :-)
12 8
odpowiedź