SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Życie na Gorąco” z największym spadkiem. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu

W I kwartale 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, ale tytuł ten odnotował największy spadek w zestawieniu. Na ostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.

Article

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w I kwartale 2015 roku względem I kwartału 2014 roku zmalała o 5,09 proc. i wyniosła 574 467 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,71 proc. do 319 913 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 231 455 egz., po spadku o 2,49 proc.

Dwa oczka niżej znalazł się tygodnik „Na Żywo”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Jego wynik zwiększył się bowiem o 7,45 proc. do 188 570 egz.

Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn  „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W I kwartale br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 157 936 egz.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

758 773

574 467

574 467

781 357

605 286

605 286

Twoje Imperium

431 505

319 913

319 913

446 681

335 728

335 728

Rewia

338 202

231 455

231 455

339 031

237 355

237 355

Świat & Ludzie

296 406

190 715

190 715

296 103

198 091

198 091

Na Żywo

284 519

188 570

188 570

275 323

175 495

175 495

Dobry Tydzień

271 847

157 936

157 936

-

-

-

W marcu 2015 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 551 939 egz., po spadku w porównaniu do marca 2014 roku o 5,23 proc.

Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (314 159 egz.; w dół o 4,30 proc.), a trzecie - do „Rewii” (221 375 egz.; spadek o 5,94 proc. - największy w rankingu).

Również i tutaj jedyny wzrost odnotowało „Na Żywo” - było to 11,83 proc.

Wirtualnemedia.pl

marzec

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

748 571

551 939

551 939

786 147

582 400

582 400

Twoje Imperium

427 110

314 159

314 159

440 493

328 291

328 291

Rewia

336 424

221 375

221 375

338 445

235 349

235 349

Świat & Ludzie

300 480

191 035

191 035

297 470

197 709

197 709

Na Żywo

292 167

186 687

186 687

276 179

166 940

166 940

Dobry Tydzień

258 932

150 228

150 228

-

-

-


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” z największym spadkiem. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
oj oj
pani derektor, to gdzie ta pani Siła Prasy? Cały rynek ma ubaw :-).
13 8
odpowiedź
User
ziutas
do nowego tygodnia przerzuccie product managera/dyr. wydawniczego z mlodziezowki. da rade, tak jak z mlodziezowka.
11 8
odpowiedź