SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Życie na Gorąco” z najwyższą sprzedażą. Tylko „Na Żywo” na plusie po trzech kwartałach

W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, a jedyny wzrost zanotowało „Na Żywo”. Na ostatniej pozycji znalazł się „Dobry Tydzień”.

Article

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w okresie od I do III kwartału 2015 roku względem analogicznego okresu 2014 roku zmalała o 4,47 proc. i wyniosła 568 110 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,20 proc. do 314 827 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 221 638 egz., po spadku o 4,83 proc. - największym w zestawieniu.

Dwa oczka niżej znalazł się tygodnik „Na Żywo”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Jego wynik zwiększył się bowiem o 1,60 proc. do 183 374 egz.

Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn  „Dobry Tydzień”, który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W pierwszych dziewięciu miesiącach br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 183 374 egz.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

749 939

568 110

568 110

771 100

594 685

594 685

Twoje Imperium

430 590

314 827

314 827

443 128

328 638

328 638

Rewia

327 584

221 638

221 638

336 906

232 897

232 897

Świat & Ludzie

298 003

189 860

189 860

300 053

196 109

196 109

Na Żywo

285 436

183 374

183 374

283 533

180 481

180 481

Dobry Tydzień

267 210

161 868

161 868

-

-

-

We wrześniu 2015 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 568 962 egz., po spadku w porównaniu do września 2014 roku o 3,54 proc.

Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (321 790 egz.; w dół o 4,71 proc.), a trzecie - do „Rewii” (213 681 egz.; spadek o 7,92 proc. - największy w zestawieniu).

W tym ujęciu „Dobry Tydzień” sklasyfikowany został na czwartej lokacie z wynikiem 189 651 egz.

Wirtualnemedia.pl

wrzesień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

765 518

568 962

568 962

781 104

589 857

589 857

Twoje Imperium

441 136

321 790

321 790

472 945

337 696

337 696

Rewia

322 904

213 681

213 681

344 174

232 059

232 059

Dobry Tydzień

285 946

189 651

189 651

-

-

-

Świat & Ludzie

294 144

182 430

182 430

293 394

187 856

187 856

Na Żywo

282 907

182 152

182 152

293 382

186 169

186 169

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” z najwyższą sprzedażą. Tylko „Na Żywo” na plusie po trzech kwartałach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl