„Życiowy przepis” w kulinarnej kampanii promującej samobadanie piersi (wideo)

Firma Affidea Polska wspólnie z agencją reklamową Grey Group Poland zaczęły akcję społeczną „Życiowy przepis” zachęcającą kobiety do profilaktyki nowotworowej w formie samobadania piersi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Życiowy przepis” w kulinarnej kampanii promującej samobadanie piersi (wideo)

Na potrzeby kampanii przygotowano spot pokazujący warsztaty wspólnego pieczenia naturalnego i zdrowego chleba zorganizowane dla siedmiu par (m.in. youtuberów Martina Stankiewicza i Laury Nadolskiej). Początkowo uczestnicy kursu nie wiedzieli, że tak naprawdę ruchy wykonywane podczas przygotowywania chleba mogą służyć do szybkiego wykrycia nowotworu piersi u kobiety.

Ponadto uruchomiono serwis Życiowyprzepis.pl będący kompendium wiedzy na temat profilaktyki raka piersi. Dostępne są tam m.in. najważniejsze informacje dotyczące samobadania piersi, np. poradnik edukujący jak prawidłowo je wykonać.

- Postanowiliśmy udowodnić, że szczęśliwy związek to nie tylko wspólne zamiłowanie do zdrowego stylu odżywiania. To również wzajemna troska o swoje życie. To na czym nam zależało to pokazanie, że ochrona zdrowia powinna być nieodłączną częścią codzienności każdego związku, że zarówno kobiety jak i mężczyźni nie powinni bać się badania i w codziennym życiu powinni zaufać swoim dłoniom - komentuje Rafał Ryś, deputy creative director w Grey Group Poland. - Jesteśmy przekonani, że zbliżające się walentynki to idealny pretekst do edukacji w temacie dbania o zdrowie swoje i ukochanej osoby. Akcję społeczną będziemy kontynuowali również w późniejszym okresie - zapowiada Joanna Borczak, dyrektor marketingu w Affidea Polska.

W kampanię zaangażowali się też Elżbieta Kozik, prezes Polskich Amazonek Ruchu Społecznego, oraz Barbara Jobda, prezes Polskiego Stowarzyszenia Pielęgniarek Onkologicznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów