SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żywiec reklamuje, że nie ma nic do ukrycia (wideo)

W telewizji ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Żywiec. Akcję – pokazującą sposób jego warzenia – przygotowały firmy Just, Macroscope OMD i MSL Warsaw.

Bohaterami nowej reklamy Żywca są dwaj historycy, którzy chcąc sprawdzić dokładnie, jak produkowane jest to piwo, zakradli się do jego browaru. Okazuje się, że Żywiec jest warzony z wody, chmielu i jęczmienia, bez żadnych sztucznych dodatków. Taki przekaz ma podkreślać, że receptura i sposób produkcji Żywca pozostają niezmienne od powstania tej marki w 1856 roku.
 


W ramach akcji reklama od 1 marca jest emitowana w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych.

Akcję na zlecenie Grupy Żywiec przygotowały agencja reklamowa Just (kreacja), dom mediowy Macroscope OMD (planowanie i zakup mediów) oraz agencja MSL Warsaw (działania PR).
 

Dołącz do dyskusji: Żywiec reklamuje, że nie ma nic do ukrycia (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hoho
No tak, ale w warzelni i z trzech surowców nie powstaje piwo tylko brzeczka, a co z fermentacją i leżakownią - jak bardzo się zmieniły od 1856?
odpowiedź
User
orange
Żywiec ujęcia do reklamy kręci w Bielsku-Białej.
odpowiedź
User
Wege
A co z żółcią bydlęcą, którą koncerny stosują zamiast chmielu?
odpowiedź