Ascensia Diabetes Care promuje aplikację do kontroli cukrzycy

Pod hasłem #CukrzycaWnowymSwietle ruszyła kampania mająca zachęcać chorych na cukrzycę do monitorowania stężenia glukozy we krwi przy pomocy glukometru współpracującego z aplikacją na smartfony i tablety. Kampanię przygotowała firma Ascensia Diabetes Care.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ascensia Diabetes Care promuje aplikację do kontroli cukrzycy

Kampania rozpoczęła się 5 września i zakończy w październiku br. Firma Ascensia Diabetes Care przygotowała, we współpracy z pacjentami, cykl materiałów wideo, pokazujących jak korzystać z nowych technologii. To efekt badania, w którym pacjenci testowali glukometry powiązane z aplikacją w naturalnych dla siebie warunkach. W filmach opowiadają o swoich potrzebach, doświadczeniach, wrażeniach dotyczących nowego rozwiązania.

Filmy będą elementem kampanii w social media – w serwisach Facebook i Youtube. Jej hasłem jest #CukrzycaWnowymSwietle, a grupą docelową – osoby w wieku 18-39, chorujące na cukrzycę. Planowane są również newslettery dla użytkowników aplikacji.

Kampanię przygotowała firma Ascensia Diabetes Care.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa