W ramach nowej oferty klient zakupując jednocześnie zestawpakietów telewizyjnych (Basic, cyfrowy BasicPlus oraz HDPack),dowolnie wybrany pakiet internetowy, dowolnie wybrany plan taryfowyna telefon stacjonarny i dowolny pakiet komórkowy, za każdy z tychproduktów przez pierwsze cztery okresy rozliczeniowe zapłaciabonament w wysokości 1 zł miesięcznie. Przez kolejnych 20 miesięcymiesięczna opłata uzależniona będzie od wybranych pakietów:internetowego i telefonicznych.
Kampania nowej oferty realizowana jest pod hasłem "W pakiecie M4zmieścisz wszystko". W reklamach zobaczyć można ikony usług wpisanew plan mieszkania, które nawiązują do rodzinnego charakteru markiAster oraz podkreślają kompleksowość oferty produktów dla domu irodziny.
Akcja prowadzona będzie do końca października br. w telewizji(kanały tematyczne), w radiu, prasie stołecznej i internecie.Dodatkowo kampania wspierana będzie działaniami BTL obejmującymimailing oraz materiały dla przedstawicieli handlowych i salonówAster.

Kreację dla mediów tradycyjnych przygotowała agencja ChangeIntegrated, a media zakupił Equinox. Z kolei za kreację dla mediówelektronicznych i ich zakup odpowiadała agencja interaktywnaHypermedia.











